Hae
var returnUrl = webHelper.GetRawUrl(Context.Request);
All Categories
    Menu Close

    Voimansiirto

    Vauhtipyörä, Racer-kytkin ja urheilukytkin

    Vauhtipyörässä ja kytkimessä on mm. toiminto, jossa moottorin teho on siirrettävä kampiakselilta/vauhtipyörältä kytkinlevylle, joka on yhteys vaihteistoon korkean vaihteen akselin kautta. Vauhtipyörään on asennettu "hampainen" käynnistysrengas, johon käynnistysmoottori kytkeytyy käynnistysmoottorin aktivoituessa. Vauhtipyörä myös haihduttaa tietyn määrän lämpöä kytkeytymisen ja irrotuksen välillä. Jos esimerkiksi ajat, niin paljon lämpöä on haihdutettava. Mitä raskaampi vauhtipyörä sinulla on, sitä vakaampi on moottorin joutokäynti ja sitä helpompi on käynnistys. Mutta jos saat kevyen vauhtipyörän asennettuna moottoriin, voi auton käynnistäminen olla vaikeampaa, koska moottoria ei ole pyörimässä. Saat kuitenkin enemmän halukkuutta kierroksille ja lisää tehoa, koska moottorin ei tarvitse vetää vauhtipyörää nopeuteen.

    Kytkinlevy on se, joka on kytketty vaihteistoon korkean vaihteen akselin kautta. Se on juuttunut vauhtipyörän ja paininjalan väliin. Paininjalka aktivoituu kytkinpolkimella, kun se aktivoituu, se vapauttaa painetta ja jättää tilaa kytkinlevylle, ettei se seuraa vauhtipyörää ja paininjalkaa. - Tällä poiskytkennällä pysyt paikallaan tai voit vaihtaa vaihdetta.

    Urheilu-/kilpa-kytkinlevy voidaan pinnoittaa orgaanisella materiaalilla, sekoittaa sintrattua metallia tai puhdasta sintrattua metallia. Puhdas sintrattu metalli tarkoittaa, että saat kovan liitännän (ON/OFF). Mutta voi pitää enemmän voimaa.

    Järjestelmän läpi kulkeva teho on sekoitus kytkinlevyn halkaisijasta, paininjalan paineesta ja pinnoitteen tyypistä.

    Se, mikä aiheuttaa kytkimen luistamisen, on moottorista tuleva vääntömomentti. Vääntömomentti kertoo kuinka paljon moottori pyörii/painaa. Alkuperäisen kytkimen kestävyydessä on eroa, jotkut kestävät hyvin vähän, toiset paljon tehonlisäystä. Kysy täältä muilta, jotka ovat virittäneet tietyntyyppistä moottoriasi.

    Monilevykytkentä on myös vaihtoehto, mutta ne ovat erittäin kalliita. Ne ovat usein noin 10 000+ DKK

    Alta löydät joitain myymistämme kytkimistä. Meiltä saat kilpakytkimet lähes kaikkiin automerkkeihin ja -malleihin. Saat varmasti laadukkaimman kytkimen ostaessasi Qualitec.dk:stä. Usein voit valita sintermetal-kytkimen tai sintermetalia sisältävän orgaanisen kytkimen välillä. Tehokkain kilpakytkin on sintermetal-kytkin, mutta se vaatii myös "kova" tietää etkä voi yhdistää "pehmeästi". On orgaaninen kytkentä hellävaraisempi. Jos et löydä mallillesi mallia, voit aina ottaa meihin yhteyttä, niin autamme löytämään sen sinulle.

    Lajitella jonkun mukaan

    Jarruputki - 4,75 mm. - 10 metriä

    1.00302.04-BKHS-CP316
    €30,17 sis. verot

    228MM SINTRATU KYTKINLEVY 23X29-10N BMW M50 M52 M54

    1.00103.02-228*10*29 CR6
    BMW M50 M52 M54
    €133,42 sis. verot

    BMW M47,S54,M57,S38,S62,M62 paininjalka

    1.00307.04-883082001243
    Sachs Performance 88 308 200 1243 / 883082001243
    €418,36 sis. verot

    SÄÄDETTÄVÄ LYHYT VAIHDE V3 - Kaikki BMW vaihteistot - GETRAG/ZF

    1.00309.03-BMW Shifter
    Lyhyt vaihdevipu BMW:lle
    €90,51 sis. verot

    Bremse køle slange med spiral

    Flere varianter
    €32,85 sis. verot

    WV G60 vauhtipyörä - Käytetty muunnos 1.8T / 1.9 TDI -moottoriin - 4,2kg

    1.00331.08-G60
    Sopii seuraaviin vaihteistoihin 02J / 02A / 02R.
    €159,23 sis. verot

    Kuparirasva 500ml spray - VARASTOALE

    1.00110.03021
    500 ml kuparirasvasuihke
    €16,76 sis. verot €8,38 sis. verot

    240MM SINTRATU KYTKINLEVY 28X35-10N E

    1.00103.02-240*10*35 CR6
    GS5-39DZ / Getrag 420 TBAI - Transmittable Torque 600+Nm
    €133,42 sis. verot

    Camber-varret takana BMW E36/E46/Z4

    1.00127.02-0029
    Myydään settinä - 2kpl.
    €117,33 sis. verot

    HYDRAULINEN KÄSIJARUN SOVITINLEVY E30/E36/E46 - Vasen puoli

    1.00109.03-092-Driver
    Adapteri hydraulisen käsijarrun asentamiseen BMW E30/E36/E46:een
    €56,32 sis. verot

    Pääsylinteri 0,625"

    1.00205.02011
    Tämä pääsylinteri on 0,625"
    €59,67 sis. verot

    SÄÄDETTÄVÄ LYHYT VAIHDE V3 - Kaikki BMW vaihteistot - GETRAG/ZF

    1.00143.05-0158
    Lyhyt vaihdevipu BMW:lle
    €120,01 sis. verot

    Hydraulinen käsijarru 2.0

    1.00126.02-071
    €110,00 sis. verot

    Poljinkotelo lattiaasennusta varten

    1.00310.00-PDA02B
    Poljinlaatikko jarrusylinterillä ja pääsylinterillä.
    €368,75 sis. verot €284,94 sis. verot

    Pääsylinteri 0,625" - Wilwood

    1.00163.01-260-6087
    €103,92 sis. verot

    Pro hydraulinen käsijarru - Seiso säiliön kanssa

    1.00313.04-MP-HHB20
    Tässä todella hyvälaatuinen käsijarru. Se on asennettu niin, että se seisoo. Sylinterissä on säiliö nestettä varten.
    €93,19 sis. verot

    Vaihteiston kiinnikkeet - BMW

    1.00122.08-Gearbox
    Gearbox Mounts - BMW E36 E39 E46 E81 E82 E85 E86 E87 E88 E89 E90 E91 E92 E93 F01 F02 F06 F10 F12 F13 Z3
    €36,87 sis. verot

    Juuripään maali M6x1 - Vasen

    €23,63 sis. verot

    Ohjaustehostimen säiliö - LS1 Ohjaustehostimen säiliö - 1 litra

    1.00103.06-PWA6076
    Servobeholder
    €71,24 sis. verot

    Teräsputki suora - 28x3mm SBF hyväksytty

    1.00140.02-283
    ID: 22mm. Pituus: 1 m.
    €33,52 sis. verot
    Filters Close