Hae
var returnUrl = webHelper.GetRawUrl(Context.Request);
All Categories
    Menu Close

    Voimansiirto

    Vauhtipyörä, Racer-kytkin ja urheilukytkin

    Vauhtipyörässä ja kytkimessä on mm. toiminto, jossa moottorin teho on siirrettävä kampiakselilta/vauhtipyörältä kytkinlevylle, joka on yhteys vaihteistoon korkean vaihteen akselin kautta. Vauhtipyörään on asennettu "hampainen" käynnistysrengas, johon käynnistysmoottori kytkeytyy käynnistysmoottorin aktivoituessa. Vauhtipyörä myös haihduttaa tietyn määrän lämpöä kytkeytymisen ja irrotuksen välillä. Jos esimerkiksi ajat, niin paljon lämpöä on haihdutettava. Mitä raskaampi vauhtipyörä sinulla on, sitä vakaampi on moottorin joutokäynti ja sitä helpompi on käynnistys. Mutta jos saat kevyen vauhtipyörän asennettuna moottoriin, voi auton käynnistäminen olla vaikeampaa, koska moottoria ei ole pyörimässä. Saat kuitenkin enemmän halukkuutta kierroksille ja lisää tehoa, koska moottorin ei tarvitse vetää vauhtipyörää nopeuteen.

    Kytkinlevy on se, joka on kytketty vaihteistoon korkean vaihteen akselin kautta. Se on juuttunut vauhtipyörän ja paininjalan väliin. Paininjalka aktivoituu kytkinpolkimella, kun se aktivoituu, se vapauttaa painetta ja jättää tilaa kytkinlevylle, ettei se seuraa vauhtipyörää ja paininjalkaa. - Tällä poiskytkennällä pysyt paikallaan tai voit vaihtaa vaihdetta.

    Urheilu-/kilpa-kytkinlevy voidaan pinnoittaa orgaanisella materiaalilla, sekoittaa sintrattua metallia tai puhdasta sintrattua metallia. Puhdas sintrattu metalli tarkoittaa, että saat kovan liitännän (ON/OFF). Mutta voi pitää enemmän voimaa.

    Järjestelmän läpi kulkeva teho on sekoitus kytkinlevyn halkaisijasta, paininjalan paineesta ja pinnoitteen tyypistä.

    Se, mikä aiheuttaa kytkimen luistamisen, on moottorista tuleva vääntömomentti. Vääntömomentti kertoo kuinka paljon moottori pyörii/painaa. Alkuperäisen kytkimen kestävyydessä on eroa, jotkut kestävät hyvin vähän, toiset paljon tehonlisäystä. Kysy täältä muilta, jotka ovat virittäneet tietyntyyppistä moottoriasi.

    Monilevykytkentä on myös vaihtoehto, mutta ne ovat erittäin kalliita. Ne ovat usein noin 10 000+ DKK

    Alta löydät joitain myymistämme kytkimistä. Meiltä saat kilpakytkimet lähes kaikkiin automerkkeihin ja -malleihin. Saat varmasti laadukkaimman kytkimen ostaessasi Qualitec.dk:stä. Usein voit valita sintermetal-kytkimen tai sintermetalia sisältävän orgaanisen kytkimen välillä. Tehokkain kilpakytkin on sintermetal-kytkin, mutta se vaatii myös "kova" tietää etkä voi yhdistää "pehmeästi". On orgaaninen kytkentä hellävaraisempi. Jos et löydä mallillesi mallia, voit aina ottaa meihin yhteyttä, niin autamme löytämään sen sinulle.

    Lajitella jonkun mukaan

    Tilton OT-II Series Metallic Clutch Disc Packs 64185-2-ABA-52

    64185-2-ABA-52
    Clutch Disc, OT-II Series, Metallic, 35mm - 10-spline, 7.250 in. Diameter, Set of 3
    €536,36 sis. verot

    WV G60 vauhtipyörä - pulttisarja M10x1x19.5

    1.00205.11011
    Sisältää 6 pulttia
    €26,15 sis. verot €21,79 sis. verot

    BMW E36 - Sachs paininjalka - 883082.999731

    1.00114.02-883082999731
    Halkaisija [mm]: 240- Parametri: M228X/240
    €477,69 sis. verot

    TAKAPERÄVARSI MOOTTORIN HALLINNOINTI E36/E46

    1.00126.03-103
    Laadukas takaholkki
    €180,18 sis. verot

    KIINTEÄ ALUMIINI ALARUNGON HOLKAT - E36 (4 kpl)

    1.00-FS-269
    Apurungon holkit E36 alumiinia, pari 4
    €120,68 sis. verot

    37° laippaustyökalu

    1.00136.01-GBKI02502-37
    Tämä 37° työkalu pystyy toimimaan
    €141,80 sis. verot

    Juuripään maali M6x1 - Oikea

    €24,14 sis. verot

    WV G60 vauhtipyörä - Käytetty muunnos 1.8T / 1.9 TDI -moottoriin

    1.00143.06-3021 600 294
    Sopii seuraaviin vaihteistoihin 02J / 02A / 02R.
    €301,70 sis. verot

    VR6 kytkinsarja 228mm. 28 hammasta - Original Sachs

    1.00143.06-3000 384 001
    Sopii vauhtipyörämuunnoksille 1.8T / 1.9 TDI - Vaihteistot 02J / 02A / 02R.
    €317,79 sis. verot

    BMW lyhyt vaihdevipu

    1.00148.02-0049
    BMW vaihteistot getrag/ZF
    €167,61 sis. verot €147,50 sis. verot

    Sachs paininjalka - 883082 999645 - 228mm.

    1.00122.02-883082 999645
    Paininjalka
    €428,42 sis. verot

    ON/OFF-venttiili M10x1 esim. jarruputkelle - hopea

    1.00207.06051
    Käytetään usein jarruputkien suoraan asennukseen.
    €60,34 sis. verot

    BMW CAMBER & CASTER PLATES - E6X - E8X - E9X

    1.00330.03-CP11
    BMW E60 E61 E81 E82 E87 E88 E90 E91 E92 E93
    €146,83 sis. verot

    1.8T / 1.9 TDI / 2.0 - Yksimassainen vauhtipyörä - Kevyt

    1.00109.04-003071000141
    Vauhtipyörä VAG
    €787,78 sis. verot

    1.9 TDI / 2.0 TDI / TFSI / FSI / 2.0 R - Yksimassainen vauhtipyörä - Kevyt

    1.00113.01-003071999625
    Vauhtipyörä VAG
    €787,78 sis. verot

    Kytkinlevy - SACHS Racing

    1.00331.02-228*22.1-28N OR
    Halkaisija [mm]: 228 - Hampaiden lukumäärä: 28 - Napaprofiili: 20,3x22,2-28N Jäykkä kytkinlevy sintratuilla metallilevyillä
    €116,66 sis. verot

    228MM Special ORGANIC Clutch DISC 23X29-10N

    1.00349.02-228*28.6-10N OB
    BMW M50 M52 M54 GETRAG S5D-250 5-speed
    €116,66 sis. verot

    240MM Sintrattu kytkinlevy 21,8x24,2-23N - VAG

    1.00103.02-240*24,3-23N CB6
    AUDI Volkswagen Seat
    €133,42 sis. verot

    240 MM SINTRATU KYTKINLEVY 32,5X35-26N

    1.00331.04-BMW 240-32.5*35*26N
    BMW M57N M57N2 GS6-53DZ koodi HGD / HGU
    €133,42 sis. verot

    Kytkinlevy - SACHS Racing

    1.00342.02-240*24.3-23N OB
    Halkaisija [mm]: 228 - Hampaiden lukumäärä: 28 - Napaprofiili: 20,3x22,2-28N Jäykkä kytkinlevy sintratuilla metallilevyillä
    €116,66 sis. verot
    Filters Close