Jos sinun on rakennettava uusi bensiinijärjestelmä, koska moottori on päivitetty turbolla tai ajat moottoriurheilua, voimme auttaa sinua. On tärkeää tietää tavoite, kuinka paljon tehoa haluat järjestelmän tuottavan vakaasti ja tarpeeksi polttoainetta. Tärkeää on myös harkita, pitääkö ajaa nopeasti mutkissa, joissa bensa voi työntyä polttoainesäiliön toiselle puolelle, josta se ei voi imeä bensiiniä.
Jos aiot ajaa moottoriurheilua, suosittelemme akkusäiliön asentamista. Kun sellainen on asennettu, polttoaineen paine on aina vakaa suutinsillassa. Polttoainesarja-valikon alle olemme tehneet erilaisia bensiinijärjestelmiä, jotka sisältävät bensatankin, bensapumpun, letkut, liittimet jne. Erittäin hyvä ja helppo tapa aloittaa rakentaminen.
Meillä on monia erilaisia bensapumppumalleja, sekä sisä- että ulkoasennukseen. Esim. Bosch 044 bensapumppua käytetään hyvin usein viritykseen, sillä se tuottaa jopa 600 hv. Sisäisistä bensapumpuista meillä on esimerkiksi GSS342, joka on myös uskomattoman laajalti käytetty ja tuottaa jopa 500 hv. ja AEM-pumppu jopa 1000 hv.
Bensiiniletkumme ovat korkealaatuisia, sekä sisältä että ulkoa teräs- tai nailonvahvistettuja, jotka kestävät bensiiniä, dieseliä, metanolia, E85, E10, moottoriöljyä, jäähdytysnestettä. Jos haluat korkealaatuisen bensiinin paineensäätimen, joka on vakaa ja kestävä, voimme suositella Qualitec A1000 tai Qualitec - CNC -malleja. Suurin osa bensiinisuuttimistamme tuodaan Yhdysvalloista ja ovat ehdottoman korkealaatuisia, monet niistä ovat samankokoisia ja -mittaisia kuin Bosch-suuttimet. On erittäin tärkeää, että bensiinisuuttimet saavat riittävästi polttoainetta polttoainekiskon kautta ja tässä voi olla hyvä idea käyttää suutinsiltaa, joka voi syöttää kiskon molemmilta puolilta.