Olemme työskennelleet paljon BMW tuningin kanssa usean vuoden ajan - esim. BMW e30, BMW e36, BMW e46 BMW e60 jne. Toisin sanoen meillä on paljon kokemusta moottoreiden ja turbosarjojen rakentamisesta esim. noissa autoissa oleviin moottoreihin. (M20, M30, M50, M52, M54, S54 jne.) Olemme rakentaneet moottorin ja turbosarjan alusta alkaen sen kanssa, mitä tarvitaan ja voimme auttaa sinua matkan varrella neuvomalla virityssarjan rakentamisessa ja virityksen ostamisessa laitteet.
M20-moottori, ensimmäinen moottori, jonka varaan olemme rakentaneet, kaikkea kompressorisarjasta, kaasuläppärungoista ja turbosarjasta. M20-moottori on erittäin kestävä ja selviytyy helposti 0,7 baarin ahtopaineen aiheuttamasta moottorille mitään. Jos haluat lisää tehoa, voit laittaa ARP-yläpultit moottoriin yhdessä vahvistetun kannen tiivisteen kanssa. Sitten voit ajaa n. 1,1 bar latauspaine. Hyvä järjestely voi olla "ETA-moottori", joka on 2,7 litraa, yhdessä M20B25-sylinterikannen kanssa. Sylinterinkansi on hitsattava vesikanavista jo 400 hv:n teholla. Tällaisella asetuksella tehosteet jopa n. 500 hv. Jos haluat lisää tehoa ja turvallisuutta, sinun on asennettava taotut männät ja H-profiiliset kiertokanget, lisäksi voit käyttää M21 öljypumppua, joka antaa 30% enemmän öljyä ja laittaa aluslevyt jouseen niin, että öljynpaine nousee. . (Se on luultavasti DKK 5, jota voidaan käyttää.) Olen tehnyt sen itse alla olevalla turbosarjalla, tehty 401 hv. (katso viitteitä)
BMW e36:n M50-moottoria käytetään paljon viritykseen ja se on erittäin kestävä moottori. Sama kuin M20-moottori, se kestää helposti jopa 0,7 baarin latauspaineen koskematta moottoriin. 1,1 bar vaihtamalla kannen tiiviste ja pultit. Todella hyvä valinta on käyttää moottoria ilman Vanosta ja sen täytyy olla alkuperäinen sylinterinkansi, koska ne ovat erittäin kestäviä.