Kenen moottorin ohjaus
Ohjaus on erittäin hyvä ja laadukkain, jonka kanssa on ilo työskennellä ammattimaisille ja innokkaille "virittäjälle". Osta ohjain täältä ja saat paljon apua ja tukea ostoon liittyen.. !
Kenen moottoriohjaimet toimitetaan LSU 4.9 -anturilla, kun lambda-anturi on valittu. Muista katsoa asennusohjeet .
Apua vaihtoehtojen valinnassa:
Sytytyslähdöt:
Kun sinun on valittava, kuinka monta sytytyslähtöä tarvitset, sinun on oltava tietoinen siitä, että sytytyspuolaa voi ohjata. Yksi tapa on, että sytytyspuolat ovat "digitaalisia" ja niissä on sisäänrakennettu loppuvaihe. Tuo on että niitä ohjataan 0-5 voltin signaalilla. Jos näin on, sinun on valittava mahdollisimman vähän lähtöjä, esim. "4 sytytyslähtöä", jotta sinulla on enemmän vaihtoehtoja sytytyspuolojen ohjaamiseen. Jos toisaalta sinulla on "tyhmä" sytytyspuola, jonka laatikossa on oltava sisäänrakennettu lähtöaste, sinun on valittava lähtöjen lukumäärä, jolla sinulla on sytytyspuolat, tai mieluiten hieman enemmän, koska ne voivat myös ohjata muita komponentteja.
Kartta-anturi
Täällä sinun tarvitsee vain valita laatikkoon sisäänrakennettu 400 kpa, vain äärimmäisissä viritystapauksissa tarvitaan jotain muuta. 400 kpa voi mitata jopa 3 baarin latauspainetta.
Pistoke
Täällä voit valita, haluatko laatikkoon liittimet, nämä sopivat itse moottorin ohjaukseen. Sinun täytyy tietysti tuoda se mukaasi.
Ensisijainen liipaisin - Kammen anturi
Täällä voit valita, käytetäänkö VR-anturia (induktiivinen anturi, aaltosignaali) vai digitaalista anturia (neliösignaali, 0-5 tai 0-12 volttia) Voit mitata induktiivisen anturin ohjaamalla signaalilinjoja (250-900 ohmia) Digitaalista (Hall-anturia) ei voi ohmita, siinä on oltava kauha signaalin tarkistamiseksi. Mutta jos et voi ohjata johtoja, se on luultavasti digitaalinen anturi.
Toissijainen liipaisin - Anturi nokka-akselissa
Nokka-akselin anturit ovat usein digitaalisia - Voit tarkistaa tämän samalla tavalla kuin ensisijainen liipaisin.
EGT ja nakutusanturi
Täällä voit valita haluatko laatikkoon EGT (pakokaasulämpötila) "moduulin". Tuo on että laatikko on valmis EGT-anturin kytkemistä varten, mutta sinun on ostettava se sen viereen. Knock-moduuli (Sytytyspankin anturi) laatikko voidaan rakentaa myös mittaamaan, mutta hyvin harvat haluavat tämän tehdä, eikä ketään, joka todella saa sen toimimaan. Anturi on myös ostettava erikseen.
LCD-lähtö - Digitaalinen näyttö
VEMS:lle saa digitaalisen näytön, se on superhieno ja toimii todella hyvin. Tässä voit valita, onko laatikossa oltava uloskäynti valmiina näytön asettamista varten. Valitse pieni näyttö tai suuri näyttö VEMS:ää varten.
Lambda anturi
Melkein sanoisin, että sinun TÄYTYY tuoda laajakaistainen lambda-anturi Vemsiin. Siinä on sisäänrakennettu laajakaistaohjain, joten laatikko toimii ja säätää sekoitusta koko ajan. Lambda-anturi on käytettävä sisäänajoon ja on halpa sijoitus, josta saa uskomattoman paljon. Valitse aina kaapelit ja pistokkeet sekä lambda-anturi .
SD-kortin lukija
Jos kilpailet ja haluat säästää tietoja ajaessasi, voit saada laatikon sisäänrakennetulla SD-kortilla, joka tallentaa tietoja. Todella fiksua!
Mitä VEMS-moottorin ohjaus voi tehdä?
VEMS (Versatile Engine Management System) ohjelmoitava moottorinhallintajärjestelmä on mitä nimi lupaa, se on monipuolinen hallintajärjestelmä, jota voidaan käyttää itsenäiseen ohjaukseen ja joka voi korvata käytännössä kaikki alkuperäiset ohjaimet ja käsitellä monia moottorin parametreja ja toimintoja, kuten Knast prestiller digital /analoginen, typpioksiduulisäätö, laadukas laajakaistaohjaus, Nakutuksen säätö ja pakokaasun lämpötila hälytyksellä ja automaattinen turbon paineen säätö alaspäin ja lisää polttoainetta suojaamaan moottoria ylilataukselta/palamiselta.
Enemmän kuin pelkkä polttoaineen ruiskutustietokone, joka voi ohjata peräkkäistä ruiskutusta ja sytytystä jopa 8 sylinterille, täydellisenä 2-kanavaisella laajakaistaisella lambda-ohjaimella. Siinä on ominaisuuksia ja suorituskykyä, jotka löytyvät vain ecuista moninkertaisesti hintaansa verrattuna, ja se voidaan konfiguroida kannettavien tietokoneiden kanssa tai yhdistämällä suoraan näppäimistö ja LCD-näyttö. Kaikki laiteohjelmistot ja ohjelmistot päivitystä/optimointia varten ovat ilmaisia ja ne voidaan ladata verkosta. Uusi laiteohjelmisto tulee n. neljä kertaa vuodessa uusilla Spändene-toiminnoilla, jotka ovat vapaasti ladattavissa ja asennettavissa.
Autotune - Täysin ainutlaatuiset työkalut
Vemsissä on ainutlaatuisia ominaisuuksia, jotka tekevät moottorin sekoitussuhteen säätämisestä uskomattoman helppoa. Ensinnäkin siinä on sisäänrakennettu Wideband Controller, ts. että voit liittää WB-anturin suoraan moottorin ohjaukseen. Tämä säästää 845 Tanskan kruunua, koska sinun ei tarvitse mennä ulos ostamaan ohjainta 1695 DKK:lla. Kun WB-anturi on kytketty ja kalibroitu, laatikko on valmis, jotta voit käyttää "Live VE Analyzer" -laitetta säätämiseen. polttoainetta. Se on uskomattoman hyvä työkalu, joka säätää seoksen erittäin tarkasti.
Muista, että olet aina tervetullut soittamaan ja keskustelemaan siitä, mitä autollesi voidaan tehdä!
Alla näet kaikki VEMS:n toiminnot:
Täysi peräkkäinen ruiskutus - Boost-säätö - Latauspainetta ohjataan vaihteen valinnalla - vvt/V-tec päälle/pois - vvt/V-tec pwm analoginen - Käynnistyksen ohjaus - Edistynyt tyhjäkäyntisäädin - Tyhjäkäynnin säätö porras - Alpha -n kaasurungoille - Hybridi Alpha - N turbolla varustetuille kaasuläppärungoille. - Injektorin vaiheen kaksoissuulakenumero - Laajakaistaohjaus x 2 - Laajakaistainen suljetun silmukan ohjaus - Konfigurointi/taulukkokytkin useiden asetusten välillä - Nopeusanturin tulo - Koputussäädin x 2 - Liipaisutulo x 3 vr/halli - Wot shift cut / Flatshift - Mahdollisuus kytkeä LCD-näyttö - Anti lag -säätö - Edistynyt N2o dityppioksidille, sekä märkänä että kuivana. - SD-kortti asennettu VEMSENiin lokille - Varoitusvalojen ohjaus - Kierroslukumittarin lähtö - Analoginen tehostuslähtö mittarille - Sekalainen lähtö x 2 tps, kartta, ehdollinen kierrosluku - Rpm ehdollinen lähtö veden ruiskutukseen - Rpm ehdollinen lähtö välijäähdyttimen jäähdytykseen - Bensiinipumppu ohjaus - Vesipumpun ohjaus - Tuulettimen jäähdyttimen ohjaus - Kylmäkäynnistyksen ohjauskartta - 14x16 sytytyskartta - 14x16 bensiinikartta - 14x16 lambda -kartta - 8x8 imulämpötilakartta - Patterin suora ohjaus pistokkeessa säädettävällä viiveellä
VEMS-moottorin hallinnan mitat:
Korkeus: 55mm.
Leveys: 170mm.
Syvyys: 170mm. sis. pistoke
Videot VEMS:stä:
ECU:n kytkentä
Laiteohjelmiston lataaminen ja asentaminen
Loki- ja asetustiedostojen hallinta
Multi Graph -mittari
CFG:n tuonti ja vetäminen
WBO2-kalibrointi
TPS-kalibrointi
Moottorikartan kalibrointi
Analysoi laukaisuloki
Live VE-analysaattori
Tässä linkki miten johdotus pitää rakentaa. Paina tästä!
Lataa ilmainen ohjelmisto TÄÄLTÄ
(Valitse uusin tiedosto, joka näyttää tältä: VemsTune-Install-20xx-xx-xx.exe)