Lue alta, kuinka voit virittää 1,8 tonnin moottorisi. Se on laajalti käytetty moottori VAG-ryhmässä. Se on kestävä ja viritettävä jopa 350 hv. avaamatta moottoria. Olemme myyneet uskomattoman määrän osia tämän moottorin virittämiseen ja se toimii aina hyvin.
- Monet ihmiset haluavat tietää, ovatko heillä kaikki osat, joita he tarvitsevat uuden turbon laittamiseen autoonsa. Jos olet epävarma, voit toimia seuraavasti:
- Luo kirjautuminen verkkosivustolle - Sitten sinut asetetaan asiakkaaksi
- Laitat koriin kaikki tuotteet, joita odotat käyttäväsi - tai olet epävarma.
- Lähetä minulle sähköpostia - Näen ostoskorissasi olevat osat ja lisään osia, jos jotain puuttuu.
Jos haluat vähän ylimääräistä hv. voit valita hieman suuremman turboahtimen. Täällä meillä on K04 turbo, josta voi vetää n. 225 hv pois pienin muutoksin ja n. 210 hv. vain asentamalla tämä turbo yhteen siruvirityksen kanssa. Olemme myyneet paljon näitä turboahtimia, eikä niissä ole koskaan ongelmia. Saat ne pitkittäis- ja poikittaismoottoriin.
Saadaksesi täyden tehon (230 hv) näistä turboahtimista, sinun on asennettava seuraavat:
Transverse K04 upgrade turbo - Turboahdin autoille, joissa on poikittaismoottori
Longitudinal K04 upgrade turbo - Turbo pitkittäismoottorilla varustettuihin autoihin
Päivitä pakosarja 1,8T - Pakosarja, jossa on suuret kanavat ja hyvä virtaus
Downpipe poikittainen - Downpipe, joka sopii moottoriin, joka on poikittain
Pituussuuntainen syöksyputki - Tehokas syöksyputki pitkittäismoottorille.
Downpipe Pituussuuntainen Remove Cat - Irrota katalysaattori tällä 3" syöksyputkella pitkittäismoottorille
Urheilupakoputki – Parhaan tehon saavuttamiseksi sinulla on oltava 2½" pakoputki
Urheilukatalysaattori - Enemmän virtausta katalysaattorin läpi ja vähemmän vastusta pakokaasussa
KN-ilmansuodatin - Urheiluilmansuodatin antaa enemmän ilmaa imua varten, valitse tarvittaessa. sisäänrakennettu suodatin helppoa asennusta varten
Välijäähdytin – Huomaa, että siinä on täydellinen sarja ja plug and play
Imuputki - Imuputki, jolla on hyvä virtaus
441cc suuttimet - Jotta moottorista saadaan maksimaalinen teho ulos, tarvitaan suurempia suuttimia (muuten max 210hv)
Kaikkia osia ei tarvitse asentaa kerralla, jos taloudellisuus ei sitä salli. On kuitenkin parasta ohjelmoida auto uudelleen (sirun viritys), kun kaikki halutut osat on asennettu. Se antaa suurimman vaikutuksen.
Tämä ratkaisu on melkein yhtä helppo kuin yllä oleva vaiheen 1 ratkaisu. Se on jopa lähes saman hintainen vuokra.
Meillä on turboahtimet sekä pitkittäis- että poikittaismoottoreihin, jotka voivat tuottaa jopa 270/275 hv. - Ne ovat lähes identtisiä "230hp" mallien kanssa - Imu on kuitenkin 51mm. 44mm sijasta. koska turboahtimessa on päivitetty kompressoripyörä, joka voi "liikuttaa" enemmän ilmaa. Tämä tarkoittaa, että sinulla on oltava toinen imuletku - Meillä on ne erityisesti tehty sopimaan suuriin turboahtimiin ja 3" ilmamassamittariin.
Kun rakennat vaihetta 1.5, sinun on käytettävä kaikkia vaiheen 1 osia - Sinun on kuitenkin valittava Turbo ja imuputki alta. Polttoainepumppu on PAKOSTA vaihtaa alla olevaan päivitykseen tai hankkia uusi alkuperäinen, jos aiot nousta n. 275 hv.
270 hv. Turbo poikittaismoottorille - Super turbo 1.8T moottorille, joka sijaitsee poikittaissuuntaan
Imuletku poikittain - 51/80mm. Imuputki poikittaismoottorille
275 hv. Turbo pitkittäissuuntaan - Vahva turbo moottorille, joka makaa pituussuunnassa autossa.
Imuletku pituussuuntainen - 51/80mm. Imuputki turboahtimen päivitykseen
Päivitä polttoainepumppu - Päivitä polttoainepumppu poikittaissuuntaiseksi
Kaikki mahtuu oikein. esim. syöksyputki, turbo jakotukki, öljyletkut ja vesiliitäntä. Löydät tuotteet, joita voidaan käyttää yhdessä näiden päivitettyjen turboahtimien kanssa kohdasta "liittyvät tuotteet"
Jos haluat erikoishienoja turboahtimia, voit valita ne "Billet-pyörällä"
K04-01 - Aihiopyörä 270hv. - Poikittaismoottori
K04-15 - Aihiopyörä 275hv. - Pituusmoottori
Jos haluat jopa 350 hv. 1,8 tonnin moottoristasi täytyy olla suurempi turbosarja. Olemme tehneet hyvän "pakosarjan", joka voidaan sovittaa kaikkiin 1.8T-moottoreihin. Tämä sarja sisältää monia osia, joita on käytettävä suuremman turboahtimen asentamiseen. Useita asioita on kuitenkin käytettävä, jotka on mainittu alla. Voit valita usean turboahtimen välillä, mutta eniten käytetty on 2860 turbo, joka voi tuottaa jopa 300 hv. Jos haluat 350 hv. voit valita 2871 turbon. Muista, että on hyvä idea asentaa uudet tukipultit ja kuparimutterit. Olemme tehneet 1.8T-moottorille sarjan, jonka löydät myös alla olevasta linkistä.
Jos haluat erityisen korkeavirtausjärjestelmän, meillä on mahdollisuus hankkia SPA Turbo -pakosarjat Twin scrollilla ja T3-laipalla.
Extra high flow twin scroll T3 -jakotukki - Ota yhteyttä, jos haluat valita turbon tähän turbosarjaan.
1.8T pakokaasuturbosarja - Aloita muuntaminen hyvin ja edullisesti
Täydellinen 1.8T turbosarja - Täältä saat suurimman osan osista, joita tarvitset turbon asentamiseen
Tukipultit ja kuparimutterit - Alkuperäiset ovat usein ruosteisia eikä niitä ole helppo asentaa
Kun on asennettu isompi turbo, tulee myös tehdä kunnollinen syöksyputki. Suosittelemme valmistamaan sen 3" ruostumattomasta putkesta. Voit valmistaa syöksyputken itse ostamalla ruostumattoman putken, ylimääräisen v-nauhalaipan, ruostumattoman joustavan putken ja palan ruostumatonta litteää rautaa. Suosittelemme tekemään moottorin väliin kannakkeen lohko ja syöksyputki niin, että se ei muuta asentoa.
Jos et halua tehdä sitä itse, voimme auttaa. Voit ostaa plug and play -mallejamme, jotka ovat todella hyvälaatuisia ja helppoja asentaa. Haluamme valmistaa plug and play -järjestelmiä kaikkiin malleihin. Sen on kuitenkin liityttävä turboahtimeemme ja asennukseemme. - Ota yhteyttä tätä varten.
1.8T 20v syöksyputki - Plug and play - Mittatilaustyönä valmistettu etuputki pakosarjallemme 2860 & 2871 turbolla
Ruostumaton putki syöksyputkeen - Putki tee-se-itse syöksyputkeen
V-nauhakokoonpano - Asennus, jota käytetään turbossa ja syöksyputken päässä
Ruostumaton joustava putki - Poistaa osan tärinästä moottorista
Kun asennat suurempaa turboa, kuten GT2860 tai GT2871, on asennettava imuputki, joka sopii uuteen kokoonpanoon. Siksi olemme kehittäneet imujärjestelmän, joka voidaan asentaa erittäin helposti. Se on valmistettu ruostumattomista putkista ja hitsattu yhteen TIG-hitsauskoneella. Tämän imuputken asentaminen on erittäin helppoa. Katso alla oleva linkki.
Alla näet Seat Leon 4x4:n 3" imuputken, jossa on 2860 turbo, 3" KN ilmansuodatin ja Audi TT -ilmamassamittari.
Plug and play -imuputki 1.8T - Valmistettu erityisesti pakosarjaamme varten
Plug and play -imuaukko pitkittäismoottorille
KN ilmansuodatin 76mm. liitäntä - Sopii erityisesti valmistettuun imuputkeen
Öljynpoistosäiliön avulla voit pitää öljyn ja öljyhöyryt poissa imuaukosta. Tämä on erittäin suositeltavaa, koska se alentaa oktaanilukua ja siten menetät moottorin tehoa. Tässä on sarja, joka sopii suoraan kaikkiin VW 1.8T MK4 -malleihin.
Öljysäiliö 1.8T - Helppo asennus ja korkea laatu
Jos haluat olla varma, ettei imusarja aseta rajaa sille, kuinka paljon ilmaa pääsee moottoriin, voit asentaa tehokkaan imusarjan, jossa on erittäin hyvä virtaus. Meillä on niitä poikittaismoottoreille.
Poikittainen imu 1,8T - Fantastinen virtaus korkeimmalla laadulla
Korkealaatuinen kaksikammioinen imuaukko - Valmistettu sylinterinkansiin, joissa on pienet portit.
Kun olet asentanut suuremman päivityksen turbon, esim pakosarjan mukana tulleet, on tarpeen saada lisää bensaa moottoriin. Olemme myyneet meren 441 ml. suuttimet. Niistä riittää bensaa 300 hv:iin. org:n kanssa. bensiinin paineensäädin ja riittää 350 hv. 4 baarin bensiinin paineensäätimellä. Jos haluat halvemman vaihtoehdon, meillä on myös ei-alkuperäisiä 460 ml:n Bosch-suuttimia. Jos haluat lisää hv, voit tietysti tilata suurempia suuttimia. Muista myös, että joudut usein käyttämään kahta välikappaletta, sillä päivityssuuttimet ovat tyypillisesti hieman pidempiä kuin vakiovarusteet. sijaitsee moottorissa.
Jos tarvitset paljon tehoa, voi olla erittäin hyvä ratkaisu käyttää progressiivista bensiinin paineensäädintä. Se mahdollistaa ajamisen alhaisella polttoainepaineella tyhjäkäynnillä ja korkealla ahtopaineen tullessa. Tästä syystä voit käyttää suuria suuttimia, jotka ovat "korkean vastuksen" mukaisia, mutta joilla on samalla todella hyvä tyhjäkäynti. (Yleensä suuria korkeaohmisia suuttimia käytettäessä ne muuttuvat epävakaiksi, kun avausaika on liian lyhyt)
4 baarin bensiinin paineensäädin - Antaa n. 15 % ylimääräistä polttoainetta täydellä kuormalla
Säädettävä säädin - Asennettu suoraan suutinsillaan, kuten alkuperäinen säädin
Progressiivinen säädin - Todella hyvä suurille suuttimille ja suurelle teholle
Suutinsilta 1.8T - Käytetään esim. progressiiviseen säätimeen
Koska alkuperäinen bensapumppu pystyy toimittamaan bensaa jopa 300 hv asti, sinun on myös kiinnitettävä huomiota sen vaihtamiseen. Sinun on myös tiedettävä, että alkuperäiset bensapumput voivat mennä rikki, eli ne eivät pysty toimittamaan edes 300 hv. Jos aiot virittää autosi 300 hv:iin, asenna uusi alkuperäinen bensapumppu - tai päivitetty bensapumppu - joka meillä on. Jos autossasi ei ole paluuputkea suutinsillasta, tämä on tehtävä. Voit valita plug-and-play sisäisen pumpun välillä jopa 400 hv. - Sisäinen bensapumppu, jota on hieman mukautettava (500 hv asti), tai ulkoinen bensapumppu, joka on sijoitettu moottoritilaan ylimääräisellä releellä vetämään sähköä pumppuun (600 hv asti). Jos valitset sisäisen polttoainepumpun, on ehdottomasti suositeltavaa käyttää joustavaa letkua, koska vanha usein tuhoutuu poiston yhteydessä.
Päivitys korkeavirtaus bensiinipumppu 550 hv. - Suoraan asennettavaksi alkuperäiseen pumppupesään. Erittäin helppo asennus.
Sisäinen polttoainepumppu 500 hv. - Todella hyvä bensapumppu ja helppo asennus
Flex pipe - Helpottaa bensapumpun asentamista säiliöön
Tarvitseeko sinun tehdä yli 250 hv. 1,8T moottorissa sinun on oltava varma, että sinulla on ilmamassamittari, joka voi mitata kaiken moottorin läpi kulkevan ilman. Alta olemme löytäneet Audi TT:n ilmamassamittarin sekä VR6-ilmamassamittarin, jotka voivat mitata jopa n. 350 hv. Yhdessä niiden kanssa on suositeltavaa käyttää jotakin yleiskäyttöisistä K&N-ilmansuodattimistamme, jotta voit olla varma, että se ei "nousu" ilmaan ja että ilmansuodattimessa on liikaa vastusta. Sinun on katsottava alkuperäisen ilmamassamittarisi tulppaa: sinun on valittava se, joka näyttää ilmamassamittarimme pistokkeelta. Kun asennetaan uusi ja alkuperäistä suurempi ilmamassamittari, moottorin ohjaus on ohjelmoitava uudelleen. Sinun ei tarvitse käyttää ilmamassamittaria, jos asennat ohjelmoitavan moottoriohjaimen.
3" ilmavirtausmittari Audi TT:ltä 225 hv.
K&N - Sopii yllä olevaan ilmamassamittariin
Kun olet asentanut päivitysturbon (ei enintään 225 hv), on tarpeen liittää letkut turboahtimiin. Olemme tehneet sarjan, jonka avulla se on helppo asentaa. Alla oleva sarja sopii TB28-, 2860-, 2871- ja T3/T4-turboahtimiin.
Vesiliitäntäsarja 1,8T:lle - Helppo veden liitäntä esim. 2560, 2860, 2871, T3/T4 & GT35
Öljyliitäntä - Liitä turbon öljyvoitelu tähän sarjaan 1800T-moottorille
Öljyn palautus - Osta öljynpalautusletku itsellesi
Öljylaippa palautusta varten - Suoraan öljypohjaan 1.8T moottorissa (sisältää öljyliitäntäsarjan)
Voimme vain suositella turbon ja pakokaasun lämmön pitämistä poissa moottoritilasta. Se antaa lisätehoa ja nopeamman kelauksen turboon. Joten saat latauspaineen aikaisemmin kierroksilla. Meillä on myös turbohuopa - tai turbohuppu - joka asetetaan turboahtimen päälle. Se pitää lämmön putken pakoputken sisällä. Powerwrap on suositeltavaa etuputkille, jotka ovat lähellä moottoria. Meiltä löytyy myös Heat shield kääre, jolla kiinnitetään muita lämmöltä suojattavia osia - super hyvä tuote! Lisäksi meillä on myös lämpösuojapeite, jota käytetään alipaineletkujen päälle laittamiseen esim. jäteportille tai öljyletkulle turbolle.
Turbohuopa - Turbokorkki, joka on sijoitettu ulkopuolelle turboahtimen kuumalle puolelle
Powerwrap - Todella hyvä käyttää Downpipeen
Olemme myyneet näitä sytytystulppia useiden vuosien ajan. Ne tarjoavat aivan fantastisen kipinän ja kestävyyden. Rikkaalla bensiiniseoksella voi ajaa pitkään, tyypillisesti ilman, että sille tapahtuu mitään. Käytämme niitä esimerkiksi 600 hv:n projekteissa. Muista, että elektrodien etäisyyden tulee olla 0,7 mm.
On tärkeää päästä eroon moottorin kautta tulevasta ylimääräisestä pakokaasusta. Jos et asenna 3" syöksyputkea ja kilpakatalysaattoria, voit menettää hv. Näillä urheilukatalysaattoreilla on erittäin hyvä virtaus, mutta ne eivät ole halkaisijaltaan suuria. Eli ne on erittäin helppo laittaa alle auto ilman niitä jäämään liian pitkälle.
On myös todella tärkeää tehdä oikea pakojärjestelmä syöksyputken ja urheilukatalysaattorin jälkeen. Siksi meillä on laaja valikoima yleispakoputkia, joihin voit rakentaa oman mittatilaustyönä tehdyn urheilupakoputken. Tarjolla on kaikkea halvoista välikattiloista, äänenvaimentimista ja yleisistä takakannuista. Jos sinulla on auto, johon haluaisit täydellisen catback-järjestelmän, löydät sen myös alla olevasta linkistä.
3" Racing katalysaattori - Kilakatalysaattori, joka näkyy myös. Kuitenkin ilman EU-hyväksyntää
Universaali pakoputki – Löydä kaikki oman pakokaasun rakentamiseksi
Catback pakokaasu - Simons & Magnaflow tekevät ruostumattomasta pakokaasusta uskomattoman korkealaatuisen ja helposti asennettavan
Kun ajat suuremmalla ahtopaineella ja suuremmalla määrällä jäähdytettävää ilmaa, sinun on asennettava suurempi välijäähdytin. Valikoimastamme löytyy useita eri tyyppejä eri kokoisina. Meillä on myös välijäähdytinsarjat, jotka sopivat suoraan mm. VW golf 4.
Universaali välijäähdytin - Täältä löydät useita erilaisia malleja, jotka voit mukauttaa autoosi.
Välijäähdytinsarja - Super välijäähdytinsarja Blalle. VW golf 4, Audi ja VW Passat
Usein alkuperäisessä kytkimessä voi olla melko vähän tehoa, kun ne ovat uusia ja hyvässä kunnossa. Mutta kun niitä käytetään vähän, ne luisuvat nopeasti kytkimeen. Varsinkin kun moottori on viritetty. Meillä on useita vaihtoehtoja - Sachsin suorituskyky on erittäin hyvä valinta ja toimii todella hyvin. Mutta koska myymme paljon osia 1.8T:lle ja VAG:lle, olemme päättäneet tilata kotiin kokonaisia vauhtipyörillä (kiinteä massa) varustettuja sarjoja, jotka ovat erityisen vahvoja ja superlaadukkaita - Ja ovat myös todella edullisia.
Sachs Performance - Saksalainen laadukas urheilukytkin
Yksimassainen vauhtipyörä - Sachs-vauhtipyörä G60:ltä VR6-kytkinsarjan kiinnitykseen (löydät sen liittyvien tuotteiden alta)
Voit säätää latauspainetta useilla tavoilla.
Yksi tapa on käyttää alkuperäistä N75-venttiiliä, joka on autossa. Sen on kuitenkin oltava uusi, koska ne voivat hyvinkin heikentyä ja hidastua ajan myötä. Ne eivät kuitenkaan kestä liiallista ahtopainetta, joten sirunvirityksen tekevän henkilön on ohjelmoitava se moottorin hallintaan.
Toinen tapa tehdä se on käyttää manuaalista lisäpaineventtiiliä - joka tunnetaan myös tehostuksen säätimenä - tai ilmausventtiiliä. Sen avulla voit helposti säätää painetta. Turbo kuitenkin luo yliboostin, mikä ei ole aina hyväksi moottorille, koska se tuottaa suuren vääntömomentin.
Paras tapa tehdä tämä on ostaa elektroninen ahtopaineen säädin. Se säätää latauspainetta tarkasti ja voi myös pitää latauspaineen korkeammalla kierrosluvulla.
Hyvä valinta on esim. olla Autogauge 2 bar tai Autogauge 3 bar boost controller
Electronic Boost Controller - Jälkiasenna elektroninen ahtopaineen ohjaus.
Käytetään usein syöksyputki-, pako- ja välijäähdytinjärjestelmien rakentamiseen.
Suosittelemme vähintään 2½" välijäähdyttimen putkille ja 3" pakoputkelle.
Valmistamme erityisesti tällaisia järjestelmiä - Katso mahdollisesti: Referenssit nähdäksesi kuinka laadukas se on valmistettu.
Silikoniletkut välijäähdytinjärjestelmään
Ennen uuden turbon tms. asentamista suosittelemme ehdottomasti, että kaadetaan moottorinpuhdistusaine moottoriin ja kaadetaan sitten uusi moottoriöljy autoon. Meillä on erittäin hyvä kokemus Gulf-moottoriöljystä - tai kovaan ja kovaan ajoon voidaan käyttää Sunoco 10w60 -moottoriöljyä. On tietysti myös tärkeää vaihtaa öljynsuodatin, jonka voit ostaa paikalliselta autoliikkeeltäsi. Jos haluat pitää moottoristasi erityisen hyvää, suosittelemme Danco öljyn Tec 2000 -lisäaineen hankkimista. Se on lisäaine, joka vähentää kulumista ja kitkaa moottorissa.
Kovalla ajolla voi olla hyvä idea käyttää 5w50-moottoriöljyä (Sunoco tai Castrol). 5w50 on hieman paksumpaa moottoriöljyä kuumana ja tarjoaa siksi enemmän öljynpainetta ja suojaa. Liian paksu öljy, kuten 10W60, on hieman liian paksua ja aiheuttaa nostureista ääntä.
Gulf-moottoriöljy - Hyvä halpa moottoriöljy. Annamme 15% alennuksen! Käytä ostoskorissa alennuskoodia GULF15 .
Sunoco moottoriöljy - Sunocolla on todella hyvä 10w60 öljy.
Danco-öljy Tec2000 - Käytä tätä yhdessä Sunoco-öljyn kanssa ja saat täydellisen voitelun.
Castrol-moottoriöljy - Tunnettu merkki, jota monet ihmiset käyttävät.
Korkeavirtausöljynsuodatin - KN-öljynsuodatin
Moottorinpuhdistusaine - Käytä moottorin huuhtelua moottorin puhdistamiseen ennen sen rakentamista. Käytä sitä tarvittaessa. toistuvasti.
Voimme vain suositella suuren öljynjäähdyttimen harkitsemista, kun sinun on viritettävä 1,8 tonnin moottori. Varsinkin jos ajaa autoa hieman kovaa, öljy lämpenee nopeasti ja vaatii siksi hieman enemmän jäähdytystä. Meillä on yleiskäyttöinen öljynjäähdytin, joka voidaan helposti sovittaa 1,8T:hen.
Kun olet asentanut suuremman turbon, onko se sitten 225 hv. tai arvoon 350, sinun on ohjelmoitava auto uudelleen, jotta se voi hallita uutta asetusta. Alkuperäinen ohjaus kestää tyypillisesti jopa 350 hv. Audi TT -ilmamassamittarilla, joka mainitaan ylempänä tässä oppaassa.
Voit myös valita uuden moottoriohjaimen. Voit valita haluamasi ohjauksen, mutta voin suositella Vemsin moottoriohjainta tai ECU Master -laatikkoa. ECU Master Control on plug and play. - Molemmat yllä mainitut ohjelmoitavat laatikot voivat ohjata Egasia.
Ecu Master - Ohjelmoitava moottorinhallinta korkealaatuisina Plug and Play -mahdollisuudella
Ecu Master Plug & Play - Plug and play useille autotyypeille
Vems - Vems-moottorinhallinta upealla laadulla ja paljon vaihtoehtoja
- Lambda-anturin ulostulo - Sijoitettu etuputkeen/laskuputkeen. Muista, että lambda-anturin on oltava ylöspäin, jotta anturiin ei pääse vettä.
- Toimilaitteen perussäätö - Säädä hukkaluukku niin, että se avautuu esim. 0,7 baarin ahtopaineella
- Odota, että vaihdat suuttimet ja ilmamassamittarin, kunnes tulet tänne
- Sinun on täytynyt käynnistää moottori öljynpaineella ja jäähdytysnesteellä. Mieluiten painetestattu jäähdytysjärjestelmä etukäteen - varmuuden vuoksi
Alla näet tehokäyrän Audi A4 1.8T:stä. Se on varustettu K04-015 turbolla, 3" ilmamassamittarilla, kaksoisvälijäähdyttimellä, 3" syöksyputkella ja 2,5" pakoputkella, suuren virtauksen pakosarjalla, suuremmilla bensiinisuuttimilla. Sen jälkeen olemme säätäneet sen EVC-emulaattorilla (chip tuning) .
Teho: 228,1 hv
Vääntö: 344,9 Nm.
Alla näet toisen Audi A4:n 97:stä. Tämä on varustettu pakosarjalla - 2871, eteen asennettu välijäähdytin, 3" syöksyputki, 2½" pakoputki, 441cc suuttimet, 3" ilmamassamittari. Superefekti.
Teho: 275,7 hv.
Vääntö: 353 nm.
Jos haluat enemmän kuin 330-350 hv, on moottoria muutettava. Sinulla on oltava H-profiiliset kiertokanget ja muita mäntiä asennettuna. Meillä on 1.8T kiertokangeja, joita voidaan käyttää 500hv+ ja JE tai Wiseco mäntiä, jotka ovat todella hyviä.
1,8T kiertokanget - H-profiili kiertokanget superlaadukkaasti
1.8T K1 kiertokanget - Alkuperäiset kiertokanget K1:ltä huippulaadukkaasti
1.8T männät - Laadukkaat taotut männät
ARP-sylinterikannen pultit - Täältä löydät vahvat pultit 1.8T-moottorisi sylinterinkanteen.
Kilpalaakerit - Löydä korkealaatuiset kilpalaakerit moottorillesi ACL:ltä
Kannen tiiviste - Todella hyvät pään tiivisteet 1,8T
Alla on luettelo osista, jotka sinun tulee valmistaa n. 300-350 hv. Kaikki on kuvattu yllä, jos haluat lukea lisää.
Siinä on linkki v-band-kokoonpanoon ja supistus, joka mahdollistaa siirtymisen syöksyputkesta urheilupakoputkeen. Tarvitset yhden kutakin, mutta ei alennusta, jos ajat 3":lla koko matkan. Huomaa, että yritämme mielellämme hankkia urheilupakoputken, joka sopii suoraan autoosi. Muussa tapauksessa voimme räätälöidä sellaisen sinulle.
1.8T pakokaasuturbosarja
Tukipultit ja kuparimutterit
1.8T 20v syöksyputki - Plug and play
Plug and play -imuputki 1,8T
Välikkeet 1,8T
441 cc. bensiinin suuttimet
4 bar bensiinin paineensäädin
Sisäinen polttoainepumppu 500 hv. tai Ulkoinen polttoainepumppu moottoritilaan
3" ilmavirtausmittari Audi TT:ltä 225 hv.
3" K&N ilmansuodatin
Vesiliitäntäsarja 1,8T
Turbo tyhjä
Power wrap
Turbo sytytystulpat
3" Racing katalysaattori
Välijäähdytin
Uusi moottoriöljy
Urheilupakoputki tai kotitekoisten pakokaasujen osat
Pienennys - kartio
V-nauhasolki
Jos haluat moottoritilan näyttävän hieman erityisen kauniilta, meillä on jäähdyttimen letkut sinisenä.