Hae
var returnUrl = webHelper.GetRawUrl(Context.Request);
All Categories
    Menu Close

    AEM V2 yhden gallonan vesi/metanoli-injektiosarja - monitulo - AEM 30-3350 - VARASTOSALE

    Valmistajat: All IN Performance , AEM
    AEM-veden ruiskutussarja on turvallinen ja taloudellinen tapa alentaa ilmanottolämpötiloja ja lisätä ahtopainetta lisäämään tehoa. Alhaisemman ilmanottolämpötilan ansiosta käyttäjät voivat nopeuttaa ajoitusta ilman, että heidän tarvitsee käyttää korkeaoktaanista polttoainetta. Tämä on markkinoiden täydellisin sarja heti laatikosta otettuna - lisäosia ei tarvita.
    SKU: 1.00146.04-30-3350

    Saatavuus 1 varastossa

    €736,46 sis. verot
    i h

    AEM VESI/METANOLI -RUISKUJÄRJESTELMÄN ETU
    Vesi/metanoli-ruiskutus pakotettuihin induktiomoottoriin (turboahdettu tai ahdettu) kaasukäyttöisille kilpa-moottoreille on todistettu keino alentaa tehokkaasti moottorin imulämpötilaa ja estää haitallisia räjähdyksiä. Tämän ansiosta kilpailijat voivat luotettavasti lisätä tehostusta ja sytytyksen ajoitusta - ilman korkeaoktaanista kilpapolttoainetta - jopa 20 % tehonlisäystä varten. AEM:n vesi/metanoli-injektiojärjestelmät käyttävät järeintä laitteistoa yhdistettynä edistyneempiin ominaisuuksiin kuin mikään muu vastaavan hintainen vesi/metanolijärjestelmä.

    Vesi/metanoli kaikille tehostustasoille pakotetun oikosulkukaasumoottoreissa
    AEM tarjoaa kaksi erilaista vesi/metanoli-ohjainmallia kaasuajoneuvoihin:
    Toinen on tehosta riippuvainen pakko-ottoautoille 35 PSI:iin asti (sarja PN 30-3300). Boost Dependent -säätimessä on sisäänrakennettu jakotukin absoluuttisen paineen (MAP) anturi, jossa on sisään valettu nippa tehostinletkun poimintaa varten.
    Toisessa ohjaimessa (Kit PN 30-3350) on monituloinen rakenne, jonka avulla käyttäjät voivat asentaa AEM:n vesi/metanolin ruiskutussarjan erittäin korkeatehoisiin ajoneuvoihin (yli 35 PSI) käyttämällä 0-5 V jännitepohjaista ulkoista MAP-anturia. .

    Vankka, käyttäjäystävällinen ohjainrakenne
    Uusissa ohjainmalleissa (Boost Dependent Kit PN 30-3300 & Multi Input Kit PN 30-3350) on suuret kiertymisenkestävät nupit ja suurempi numerointi, joiden avulla voit asettaa helposti tarkat käynnistys- ja täydet aktivointipisteet, katettu tila-LED ja testipainikkeet lisäävät vastustuskykyä roiskua. Ohjaimen koteloon on integroitu liitin, joka toimii uudelleen suunnitellun johtosarjan positiivisen lukitusliittimen kanssa. Boost Dependent -säätimen kotelossa on sisäänvalettu, piikkimainen nippa tehostinletkun vastaanottamiseen ja kaapelin läpivienti takana. Molemmissa ohjainkoteloissa on helppo pääsy integroituihin sulakkeisiin ja muotoiltuihin asennuskielekkeisiin.

    Yksinkertaistettu johdotus
    AEM:n vesi/metanoli-injektiojohtosarja on päätetty positiivisella lukitusliittimellä toisessa päässä ja siinä on värikoodattu johdotus asennuksen helpottamiseksi. Sekä pumpun virta- että maadoitusjohdot sisältyvät johtosarjaan, mikä yksinkertaistaa johdotusprosessia ja eliminoi mahdollisen pumpun aktivoitumisen vahingossa järjestelmän oikosulusta. Mukana on lisäputki valinnaisen on/off-solenoidiventtiilin lisäämiseksi nesteen virtauksen pysäyttämiseksi, kun järjestelmä ei ole aktiivinen.

    Integroitu Boost Safe -toiminto
    AEM:n vesimetanolijärjestelmien ohjaimissa on integroitu Boost Safe -lähtötoiminto, joka valvoo koko ruiskutusjärjestelmää ja laukaisee maadoitussignaalin lähdön kautta, jos se havaitsee jännitteeseen liittyvän vian (oikosulku, huono liitäntä, katkennut johto, ylikuumentunut pumppu, korkea- tai matalajännitesignaali jne.), jolloin käyttäjät voivat määritellä vikaturvastrategiansa niinkin yksinkertaisesta kuin varoitusvalon vilkkumisesta edistyneempiin strategioihin, kuten tehostuksen tai sytytyksen vetäminen tai polttoainekartan vaihtaminen erillisessä moottorinhallintajärjestelmässä. Yhdessä integroidun ja erittäin tarkan johtavan kytkimen kanssa, jossa on vähän nestettä säiliössä, "Boost Safe" voi myös laittaa moottorisi turvatilaan ennen kuin järjestelmä käy kuivaksi. Tämä ainutlaatuinen ominaisuus löytyy vain AEM Water / Metanolin ruiskutusjärjestelmistä.

    Tehokas korkeapaineinen ruiskutuspumppu
    AEM:n sisäisesti ohitettu vesi/metanoli-injektiopumppu ei käynnisty eikä sammu ja tarjoaa hiljaisen, tasaisen toiminnan. Siinä on vankka rakenne, mukaan lukien integroidut letkuliittimet, EPDM-tiivisteet ja Santopren-kalvo, joka tarjoaa tasaisen ja luotettavan nesteen toimituksen.

    Matalaprofiilinen 1,15 gallonan säiliö
    AEM:n kaasuvesi/metanoli-injektiojärjestelmät ovat saatavilla kompaktilla 1,15 gallonan säiliöllä tai ilman sitä, jossa on nälänhätää estävä säiliö. Tarkempi, matalan tason johtava nesteanturi on integroitu säiliöön, ja siinä on positiivinen lukitusliitin, jossa on värisovitetut johdot johtosarjaan. Anturi eliminoi mahdolliset väärät lukemat lian aiheuttaman häiriön vuoksi.

    Koneistetut aihion suuttimet ja suuttimet
    AEM sisältää tarkkuuskoneistetun aihion ruiskutussuuttimen bensiinin vesi/metanolin ruiskutussarjassaan. Siinä on integroitu takaiskuventtiili, joka estää nesteen tahattoman virtauksen. Mukana on kolme ruiskusuutinta, jotka sopivat veden/metanolin virtauksen moottorin tehoon.

    Tarkistettu virtauksen ohjausstrategia lineaarisempaa nesteensyöttöä varten
    AEM:n insinöörit käyttivät paljon aikaa ohjaimen virtauksensäätöstrategian modernisointiin lineaarisemman virtauksen tuottamiseksi. Tämä tarkoittaa, että virtaus vastaa paremmin moottorin veden/metanolin ruiskutuksen tarvetta, mikä optimoi edelleen ahtoilman jäähdytystä ja nakutuksen hallintaa.

    • Tehostuksesta riippuvainen ja monituloinen (0-5v / taajuus) progressiivinen ohjain, jossa on suuret säätönupit, integroitu pistoke johtoliitäntää varten, integroitu sulake, peitetty tilavalo ja testipainike parantaa roiskesuojausta ja asennuskielekkeet
    • Johdinsarja on päätetty positiivisella lukitusliittimellä toisessa päässä, jossa on värikoodatut johdot asennuksen helpottamiseksi, sisäänrakennettu pumpun maadoituspiiri ja lisäjohto valinnaiselle on/off-nesteen solenoidille
    • Mukana "Boost Safe" vikaturvallinen ulostulo (katso täydellinen vikaturvallisuus kaikissa olosuhteissa, katso Water/Metanol Failsafe -laite)
    • Vahvassa korkeapaineruiskutuspumpussa on kiinteät liittimet, Santopren-kalvo ja EPDM-tiivisteet korroosiota vastustaviksi.
    •  
    • Pumppumme maksimoi linjapaineen optimaalista sumutusta varten, ja sen hiljainen, tasainen toiminta on lähes huomaamaton
    • Tarkkuuskoneistettu alumiinisuihkutin integroidulla takaiskuventtiilillä
    • Kolme vaihdettavaa injektorisuutinta, jotka kattavat laajan valikoiman HP-tasoja (250cc/min, 500cc/min & 1000cc/min)
    • 1,15 gallonan säiliö nälänhädänestosäiliöllä, integroidulla johtavalla matalan nesteen anturilla ja positiivisella lukitusliittimellä (saatavana säiliöttömiä järjestelmiä)
    • Mukana 20 jalkaa ruiskutusletkua
    • LED-kojevalo järjestelmän tilan ja alhaisen nesteen varoituksesta

    Alentaa latauslämpötilaa
    Termi "nestejäähdytys" vesi/metanoli-injektiolla viittaa erittäin sumutettuun vesi/metanolisumuun, joka ruiskutetaan ilmavirtaan ja alkaa haihtua. Kun näin tapahtuu, tämä haihdutusvaikutus laskee ilman lämpötiloja jopa 100 astetta ja tuottaa happirikkaamman ilmalatauksen.

    Vähentää räjähdystä (Knock)
    Vesi imee lämpöä, ja metanoli on viileänä palava, pankkien vastainen polttoaine. Kun ne yhdistetään ja viedään imuvirtaan, ne voivat tehokkaasti lisätä ajoneuvosi nakutuksenestoindeksiä, jolloin voit luotettavasti lisätä ahtopainetta ja nopeuttaa sytytyksen ajoitusta pumppukaasun avulla.

    Vähentää hiilikertymiä
    Nykyaikaiset ajoneuvot, jotka on varustettu EGR-yksiköillä (Exhaust Gas Recirculation) päästöjen hallintaan, edistävät suuresti hiilen kertymistä ilmanottoaukon sisään. Tämä hiilen kerääntyminen voi luoda "kuumia kohtia" polttokammioihin, jotka voivat aiheuttaa räjähdyksen. Veden/metanolin ruiskutuksella on "höyrypuhdistusvaikutus", joka vähentää tätä hiilen kertymistä ja voi joissakin tapauksissa lisätä polttoainetaloutta.

    *
    *
    *