Hae
var returnUrl = webHelper.GetRawUrl(Context.Request);
All Categories
    Menu Close

    Puhallusventtiilin dieselkokoonpano

    Puhallusventtiilin dieselkokoonpano - opas

    Apua ulospuhallusventtiilin asentamiseen - Diesel täältä.

    Osta: Puhallusventtiili - Diesel

    Puhallusventtiili - asennus
    Kun sinun on asennettava puhallusventtiili dieselautoosi, sinun on asennettava poistoventtiili paineputkeen, joka menee turbosta imusarjaan. Valitse letku, joka on valmistettu pehmeästä muovista. Helpoin tapa on asentaa sarja Qualitec.dk:stä

    Laatikon asennus
    Laatikko, joka ohjaa, milloin puhallusventtiilin on avattava ja suljettava, tulisi mieluiten olla auton sisällä, jotta kosteus ei pääse sisään. Laatikon punainen johto on asennettava sytytysvirtaan, jotta siihen tulee virtaa vain avainta käännettäessä. Musta lanka menee runkoon.

    Keltainen johto - Kaasupoljin
    Keltainen johto, jonka tulee olla kaasupolkimessa, kiinnitetään johtoon kaasupolkimella, joka on 0 voltissa, kun poljin vapautetaan, ja 5 voltissa, kun poljin on pohjassa. Mittaa jännite yleismittarilla ja kun liitin on asennettu kaasupolkimeen.

    Solenoidiventtiilin asennus
    Tämän puhallusventtiilin solenoidiventtiili on asennettava niin, että mukana tuleva keltainen letku voidaan asentaa poistoventtiiliin ja magneettiventtiiliin. Jälleen solenoidiventtiilistä ja "tyhjiövahvistimeen". Siellä on tyypillisesti "jakelija", jossa on pieni suutin, josta voit ottaa tyhjiön.

    Alla näet esimerkin pienestä tyhjiöaukosta, joka on tyypillisesti dieselautoissa.

    Jos sinulla on kysyttävää dieselin puhallusventtiilin asennuksesta, voit soittaa tai kirjoittaa osoitteeseen Qualitec.dk