Hae
var returnUrl = webHelper.GetRawUrl(Context.Request);
All Categories
    Menu Close

    BMW - Megasquirt PNP -moottorin hallinta

    Valmistaja: Megasquirt
    Tämä Megasquirt-moottoriohjain sopii BMW E30 - E32 - E34 -malleihin

    Saatavuus Loppunut varastosta - jälkitilauksesta ja lähetetään, kun niitä on varastossa.

    €1256,47 sis. verot
    i h
    Toimituspäivä: 3-7 dage

    Mega Squirt

    Megasquirt PNP Gen 2 - Plug-N-Play Standalone Ohjelmoitava moottorin ohjaus

    Sopii seuraaviin malleihin:

    • 1987-1992 325i (E30-runko ja M20)
    • 1988-1992 735 (E32-runko ja M30)
    • 1989-1990 525 (E34-runko ja M20)
    • 1989-1993 535 (E34-runko ja M30)
    • 1991-1993 M5 (E34-runko S38:lla)

    2. sukupolven Megasquirt PNP

    Helppo moottorin ohjaus käyttää ja asentaa!

    • 95 % Plug and Play -asennus - Ilman lämpötila-anturi on asennettava (ei sisälly) Asennusaika n. 1 tunti.
    • M20-peruskartat ladataan laatikkoon, joten se on helppo käynnistää ensimmäisellä kerralla. (Muiden mallien kartat ovat mukana)
    • Reaaliaikainen viritys ja tiedonkeruu kannettavalla PC:llä
    • Lähes kaikentyyppisiä laajakaistaisia lambda-antureita voidaan käyttää. esim.: PLX -DM6

    Täysin ohjelmoitava Megasquirt-moottorin ohjaus!

    • 16x16 polttoainepöydät
    • 12x12 sytytyspöydät
    • Useita kiihdytyksen rikastusstrategioita
    • Suljetun piirin tyhjäkäyntinopeuden säätö
    • Ilmastoinnin ohjaus
    • 4 peräkkäistä suuttimen ulostuloa yksilöllisillä trimmillä
    • Mahdollisuus matalaohmisille suuttimille suoraan moottorin ohjaukseen
    • Mahdollistaa alkuperäisen ilmamassamittarin poistamisen

    Edistyneet asetukset:

    • 12x12 Air Fuel Ratio Target -taulukot käytettäväksi laajakaistaisen O2-anturin kanssa tarkkaan viritykseen ja pöydän viimeistelyyn.
    • Sisäänrakennettu 2-vaiheinen kierrosluvun rajoitin / laukaisuohjaus tasaisella vaihteella
    • Reaaliaikainen barometrinen korjaus
    • Sisäinen 4-bar MAP-anturi lukee jopa 44 PSI:n tehostuksen
    • Overboos-suojaus
    • Suljetun silmukan tehostuksen ohjaus (vaatii DIYAutoTune.com EBC-solenoidisarjan, koska varastotehostussolenoidi toimii vain päälle/pois päältä)
    • Koputusanturin tulo säädettävällä herkkyydellä
    • Kuulokelähtö koputustunnistimelle - kuuntele koputusta virittäessäsi!
    • Taulukon kytkentätulo. Vaihda polttoaine- ja kipinäkartat lennossa eri polttoaineille, typpipitoisten aktivointien jne.
    • Tulo flex-polttoaineanturille - vaihda E85:n ja bensiinin välillä lennossa!
    • CANBus-liitin mahdollistaa muiden MegaSquirt-yhteensopivien laitteiden yhdistämisen lisätoimintoja varten (EGT-tulo, automaattivaihteiston ohjain, lisäanturit...mahdollisuudet ovat rajattomat!)

     

    Tämä sisältyy moottorin ohjaukseen:

    • MegaSquirtPNP B8793 ECU

    • MSPNP RS232 sarjavirityskaapeli (USB-sovitin voidaan ostaa erikseen)

    • Tuning Software and Documentations CD

    • Imuletku ja t-kappale jakotukin paineelle

    • 4 ruuvia Megasquirt PNP:n kiinnitykseen

     

    Alla näet luettelon alkuperäisestä DME-moottorin hallintanumerosta, johon se sopii:

    0 261 200 150

    0 261 200 152

    0 261 200 153

    0 261 200 154

    0 261 200 173

    0 261 200 179

    0 261 200 350

    0 261 200 351

    0 261 200 380

    0 261 200 524

    0 261 200 525

    0 261 200 526

    Laatikoon mahtuu myös useita moottorin ohjausnumeroita. Ohjelmointia on kuitenkin muutettava hieman. Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja moottorinhallinnastasi.

    Tuotteiden tekniset tiedot
    BMW Chassis E30, E32, E34
    BMW Serie 325i, 525i, 535i, M5
    BMW Motorkode M20
    SubCategory ECU
    *
    *
    *
    Tuotetunnisteet