Hae
var returnUrl = webHelper.GetRawUrl(Context.Request);
All Categories
    Menu Close

    Dbilas

    Dbilas - Karburatorens mester

    I året 1968 blev virksomheden "Bilas Carburetor Technology" bragt til live, dengang i Frankfurt am Main. I løbet af en over 40-årig eksistens udviklede virksomheden sig til den markedsledende producent af TÜV-testede dobbelt karburatorsystemer.

    På grund af de stigende krav til miljøbeskyttelse blev efterfølgeren til den dobbelte forgasser, det enkelte gashåndtagsinjektorsystem fra racesporten, egnet til gaderne. I løbet af modernisering blev selskabets navn ændret til "dbilas dynamisk",og i dag er det producenten af individuelle gashåndteringsinjektorsystemer og specielle indsugningsmanifolde.

    For at afslutte udvalget af produkter producerer dbilas også knastaksler og alle andre ventilgearkomponenter i sig selv.

    dbilas har sin egen testrigg (også til firehjulstræk), flowtest rig og udstødningsanalyselaboratorium. Udstødningsanalyselaboratoriet gør det muligt for dbilas at måle udstødningsemission i henhold til de nyeste standarder og forberede køretøjer til det tyske TÜV.

    dbilas dynamic er certificeret med DIN ISO 9001-standarden, der garanterer den opretholdede høje kvalitet af de producerede dele.

    dbilas producerer også små dele til bilindustrien, der er indbygget i standardkøretøjer. Dette taler også for kompetencen og erfaringen i produktionen af motorudstyr, der øger ydelsen.

    Den karakteristiske del om dbilas dynamisk er, at udover god funktionalitet er der lagt stor vægt på et attraktivt design

    Lajitella jonkun mukaan

    Audi/VAG 1.8 20V venttiilijouset ja pidikkeet.

    Audi/VAG 1.8 20V venttiilijouset ja pidikkeet.
    Lähettäjä: €248,86 sis. verot

    BMW 2.0 – 2.8 24V M50, M52 & M3 USA 3.2 (M52B32)

    Imusarja BMW 2.0 - 2.8 24V M50, M52 & M3 USA 3.2 (M52B32)
    €553,02 sis. verot

    Audi/VAG 1.8 4 syl. 5-venttiilinen moottori 20V - Ilman pidikettä - VARASTOALE

    1.00123.0402-62.260.001
    Kaksoishyppy imu/poisto hyppyjä (12 yksittäishyppyä) - (16 kaksoishypyä) - yläjousen pidikkeet Standard / Standard - alempien pidikkeiden sisääntulo Vakio / Vakio - alempien pidikkeiden ulostulo ei ole välttämätön / ei välttämätön - asennusohjeet: imu/poisto Asennettu korkealle 34.0 / 32.0 - Venttiilin nosto 11,0 / 13,0 - Kovuus kp 72/115.
    €318,41 sis. verot €248,86 sis. verot

    Audi/VAG 1.8 4 syl. 5-venttiilinen moottori 20V sis. pidikkeet

    62.260.002
    Kaksoishyppy (imu / pakokaasu) hyppyjä (12 yksittäishyppyä) - (16 kaksoishypyä) - yläjousen pidikkeet Standard / Standard - alempien pidikkeiden sisääntulo Vakio / Vakio - alempien pidikkeiden ulostulo ei ole välttämätön / ei välttämätön - asennusohjeet: (imu / pakokaasu) Asennettu korkealle 34.0 / 32.0 - Venttiilin nosto 11,0 / 13,0 - Kovuus kp 72/115.
    €586,54 sis. verot

    M20 - 2,0-2,7L - Nokka-akseli

    Urheilullinen nokka-akseli BMW M20 moottorille. Useita muunnelmia eri asteilla ja nostokorkeudella.
    Lähettäjä: €468,56 sis. verot

    M20 - 2,0-2,7L - Nokka-akseli 272°

    04.041.013
    Sovellus: Street. 2,0 - 2,7 Kesto: 272. Huippuaika: 114. Venttiilin nosto: 12.0. Nosto TDC:ssä: 1.7. Venttiilin ajoitus: 22/70 - 70/22. Venttiilin välys: 20/20.
    €468,56 sis. verot

    M20 - 2,0-2,7L - Nokka-akseli 276°

    Sovellus: Street 2,5 - 2,7 Kesto: 276. Huippuaika: 108. Venttiilin nosto: 11.5. Nosto TDC:ssä: 2.0. Venttiilin ajoitus: 30/66 - 66/30. Venttiilin välys: 25/25.
    €468,56 sis. verot

    M20 - 2,0-2,7L - Nokka-akseli 284°

    Sovellus: Street. 2,5 - 2,7 Kesto: 284. Huippuaika: 112. Venttiilin nosto: 11.5. Nosto TDC:ssä: 2.1. Venttiilin ajoitus: 30/74 - 74/30. Venttiilin välys: 20/20.
    €468,56 sis. verot

    M20 - 2,0-2,7L - Nokka-akseli 290°

    Sovellus: Urheilu. Kesto: 290. Huippuaika: 110. Venttiilin nosto: 11.5. Nosto TDC:ssä: 2.5. Venttiilin ajoitus: 35/75 - 75/35. Venttiilin välys: 25/25.
    €468,56 sis. verot

    M20 - 2,0-2,7L - Nokka-akseli 292°

    Sovellus: Urheilu. Kesto: 292. Huippuaika: 108. Venttiilin nosto: 11.5. Nosto TDC:ssä: 2.8. Venttiilin ajoitus: 38/74 - 74/38. Venttiilin välys: 25/25.
    €468,56 sis. verot

    M20 - 2,0-2,7L - Nokka-akseli 296°

    Sovellus: ralli. Kesto: 296. Huippuaika: 106. Venttiilin nosto: 12.1. Nosto TDC:ssä: 3.7. Venttiilin ajoitus: 42/74 - 74/42. Venttiilin välys: 25/25.
    €468,56 sis. verot

    M20 - 2,0-2,7L - Nokka-akseli 304°

    Sovellus: ralli. Kesto: 304. Huippuaika: 105. Venttiilin nosto: 12.2. Nosto TDC:ssä: 3.8. Venttiilin ajoitus: 47/77 - 77/47. Venttiilin välys: 25/25. Huomio! Erikoismuotoilu, ei vaihdossa.
    €468,56 sis. verot

    M52TU/M54 2.0-2.8L 24V - pakopuolen nokka-akseli

    Suorituskykyinen tie-nokka-akseli BMW M52TU/M54 -moottorille.
    €754,12 sis. verot

    M54 3.0L 24V - Imu-nokka-akseli

    Suorituskykyinen tie-nokka-akseli BMW M54 -moottorille.
    €754,12 sis. verot

    Turbo-nokka - M20 - 2,0-2,7L - Nokka-akseli 272°

    Sovellus: Turbo jopa 750hv, Kesto: 272. Huippuaika: 118. Venttiilin nosto: 11.5. Nosto TDC:ssä: 1.2.
    €469,23 sis. verot

    VW Golf VR6 - 2.8/2.9L - Urheilunokka-akseli

    Urheilunokka-akseli VR6-moottorille. Useita muunnelmia eri asteilla ja nostokorkeudella.
    Lähettäjä: €787,64 sis. verot

    VW Golf VR6 - 2,8/2,9L - Urheilunokka-akseli 276°

    Sovellus: Urheilu Kesto: 276. Huippuaika: 115. Venttiilin nosto: 10.6. Nosto TDC:ssä: 1.5. Venttiilin ajoitus: 23/73 - 73/23.
    €787,64 sis. verot

    VW Golf VR6 - 2,8/2,9L - Urheilunokka-akseli 284°

    Sovellus: Street. Kesto: 284. Huippuaika: 110. Venttiilin nosto: 11.5. Nosto TDC:ssä: 2.2. Venttiilin ajoitus: 32/72 - 72/32.
    €787,64 sis. verot

    M50 - 2,0-2,5-3,0 L 292°/272° - TURBO 700-800 hv.

    Tulo 292° / 112° / 11.8mm / 2.6mm @ TDC - Pakokaasu 272° / 118° / 11.5mm / 1.2mm @ TDC - Vakaa joutokäynti 1200 rpm.
    €1173,08 sis. verot

    M50 - 2,0-2,5-3,0L 280°/268° - TURBO 600-700 hv.

    Sisääntulo 280° / 11,75 mm. Pakokaasu 268° / 11,5 mm
    €1173,08 sis. verot