YLEISTÄ
|
Kotelon suojaus |
IP 60 |
Lämpötila-alue |
AECQ100 GRADE3 (-40 - +85 C) |
Käänteinen akun suojaus |
Kyllä, sisäinen |
Käyttöjännite |
6-20V, häiriönsieto standardin ISO 7637 mukaan |
Käyttövirta (ECU) |
< 0,5A |
Koko (mm) |
155x120x45 |
Paino (g) |
500 |
Liittimet |
2 x 24 FCI Automotive -liitintä |
Viestintä |
USB (PC-asiakasohjelmistolla), sarja tai CAN |
TUOTTEET
|
Injektorin lähdöt |
6 suojattua lähtöä 5A, matala puoli |
Sytytyslähdöt |
6 lähtöä 7A (15A huippu) (passiivisia ja aktiivisia keloja tuettu) |
Aux-lähdöt |
6 suojattua lähtöä 5A, matala puoli |
Stepper-lähdöt |
Täyssilta 0,8A asti, voidaan käyttää erillisinä lähtöinä |
WBO lämmitin |
Suojattu matala puoli 5A asti |
+5V |
1 |
CAN-VÄYLÄ |
Kyllä, lisämoduulilla |
Sarja |
Joo |
INPUTS
|
Analogiset tulot |
7, 10 bittiä, 0-5 V, 4 analogista lisätuloa CAN-moduulilla |
EGT-tulot |
2 K-tyypin lämpöparille |
Koputusanturi |
2 |
Happianturi |
LSU 4.2 tai kapeakaistainen |
Trigger-tulot |
3 (ensisijainen, 2 nokkaa) Hall / VR-ohjelmisto valittavissa |
VSS |
1 (Hall / VR) |
Flex Fuel |
CAM#2:n tai VSS:n käyttö |
ANTURIT
|
Lämpötila-anturit |
IAT, CLT, öljyn lämpötila (käyttäjän määrittelemä ominaisuus), AC haihdutuslämpötila |
Paineanturi |
MAP, öljynpaine, polttoaineen paine (käyttäjän määrittelemä ominaisuus), AC-paineanturi |
Happianturi |
LSU 4.2 (sisäänrakennettu ohjain), kapeakaistainen, ulkoiset WBO-ohjaimet |
Nopeus |
Ajoneuvon nopeusanturi (VR/HALL), vaihteistotunnistin (anturi, laskettu) |
POLTTOAINEET
|
Suuttimet |
Jopa 6 Hi Z -suutinta (peräkkäinen) |
Akun kompensointi |
Käyttäjän määrittelemä ohjattu toiminto suosituille suuttimille |
Tankkausstrategiat |
VE-pohjainen nopeustiheys, Alpha N |
Ilman täyttölämpötila |
Perustuu IAT:iin ja CLT:hen |
VE pöytä |
2 pöytää 16×20 (kuorma x RPM), resoluutio 0,1 % |
Yksittäinen sylinteriverhoilu |
Joo |
Vaiheittainen injektio |
Joo |
Lisäkorjaus |
EGT-korjaus (sylinteriä kohti), BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, Lämmitys, Nitrous, LC, ALS, ASE, Polttoainepaine, Nakutusanturi |
Lambdapohjainen reaaliaikainen korjaus |
Lambda/AFR-kohdetaulukon käyttö |
Acc. / Hidastusrikastus |
Joo |
Sytytys
|
Sytytyslähdöt |
6 passiivisille ja aktiivisille keloille (ohjelmisto valittavissa) |
Tuetut triggerit |
N-1, N-2, N-3, N+1, Multitooth, Subaru-laukaisimet, Nissan-liipaisin, Lotus Elise, Audi-liipaisin, Renault Clio Williams / Alpine, Colt 1.5CZ |
Sytytyskulmataulukko |
2 pöytää 16×20 (kuorma x RPM), resoluutio 0,5 astetta |
Sylinterin viimeistelyä kohti |
Joo |
Viiveajan akun kompensointi |
Käytetty määritelty, ohjattu toiminto suosituille keloille |
Pariton neljän yhteensopivuus |
Sovelluksesta riippuvainen |
Lisäkorjaus |
CLT, IAT, TPS vs MAP, Nitrous, Tyhjäkäynti, Nakutusanturi, LC, Pit rajoitin, ALS, Tasainen siirto, Ajastimet, Acc. rikastaminen |
KOPUTUSTUNNISTUS
|
Kanavat |
2 |
Resonanssitaajuusalue |
1-20 kHz, 3. asteen AAF |
Näytteenotto |
Sytytystapahtuma ajaa, koputtaa ikkunaa |
Toiminnot |
Sytytyshidastus, polttoaineen rikastus, kojelaudan ilmaisin |
JOTOKÄYNNIN SÄÄTÖ
|
Ohjaustyyppi |
PWM-solenoidit (2,3 johtoa), langallinen käyttö, askelmoottorit (bi- ja unipolaari), sytytyskatkos, polttoainekatkos |
Ohjausstrategia |
Avaa/sulje silmukka, sytytyskulman säätö |
VE korjaus |
Kyllä, Alpha-N:lle |
Korjaukset |
AC-kytkin, jäähdytysnesteen tuuletin, analoginen tulo |
TEHOSTA OHJAUSTA
|
Tehosta viite- ja kohdetaulukoita |
2 sarjaa 16×20 (TPS vs RPM) |
Ohjausstrategiat |
Avoin / suljettu silmukka (PID-pohjainen) |
Korjaukset |
Vaihteet, VSS, IAT, EGT |
AJO LANGALLA1
|
Ohjausstrategia |
Edistynyt 3D PID + staattisen kitkan kompensointi |
Tuetut kaasut |
Kaikissa on tasavirtamoottori ja virrantarve alle 6 A Wizard 28 suositulle elektroniselle kaasulle |
PPS-kaasun asennon ominaisuus |
3D taulukot |
STAY tuki |
Joo |
ALS-tuki |
Joo |
LUISTONESTO
|
TC-strategia |
Delta RPM, vaihteenkompensointi |
Vääntömomentin vähennys |
Kipinäleikkaus 3D-pöydällä (16×20) |
Herkkyyden säätö |
10-asentoinen kiertokytkin |
MUUTTUVA VENTTIILIN AJASTUS
|
Tuetut järjestelmät |
VVTi, MiVec, VANOS, Double Vanos |
Nokka-akselien lukumäärä |
2 |
Ohjausstrategia |
PID-pohjainen suljettu silmukka, CAM-kulmakohdetaulukot 12×12 |
FLEX FUEL
|
Etanolipitoisuuden mittaus |
Joo |
Polttoaineen lämpötilan mittaus |
Joo |
Taulukkosekoitus |
VE, IGN, Lambda/AFR, Boost, Käynnistyspolttoaine, ASE, Lämmitys |
Polttoaineen lämpötilan PW korjaus |
Joo |
URHEILU
|
ALS |
2 itsenäistä ALS-asetusta, DBW-tuki |
Vaihtovalo |
Vaihdevaloa kohti |
Lähdön valvonta |
Joo |
Vaihteen leikkaus |
Kyllä (avoin silmukka), DBW-blip-tuki Lähde: Kytkin, kuormituskenno, CAN |
Kuopan rajoitin |
Joo |
Rullaava anti-kerros |
Joo |
MOOTTORIN SUOJAUS
|
Vikaturvalliset arvot kriittisille antureille |
Joo |
Kojelauta ilmoittaa vioista |
Kyllä, käyttäjän määrittelemä |
Moottorin ylikuumenemissuoja |
Kyllä, käyttäjän määrittelemä, RPM-rajoitus |
Alhaisen öljynpaineen suojaus |
Kyllä, käyttäjän määrittelemä, sammutettu |
Polttoaineen paineen suojaus |
Kyllä, polttoaineannoksen kompensointi, kierroslukuraja, moottori sammutettu |
Korkea pakokaasun lämpötila |
Hälytys, sylinterikohtainen polttoainesäätö, tehostusraja |
CAN BUS2
|
CAN-standardi |
2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps 11, 29 bittiä |
Tuetut CAN Dashes 3 |
ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM |
Tuetut OEM CAN -virrat 3 |
BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST |
MUUTA
|
Käyttämättömiä injektiolähtöjä voidaan käyttää AUX-lähtöinä |
Joo |
Käyttämättömiä sytytyslähdöt voidaan käyttää AUX-lähtöinä |
Vain joihinkin toimintoihin |
Lähtötoiminnot |
Polttoainepumppu, jäähdytysnestepuhallin, parametriset lähdöt, typpipitoinen ohjaus, PWM 3D -taulukkolähtö, AC-kytkin, päärele, nopeusmittari, kierroslukumittari |
Salasanasuojaus |
Kyllä, 2 tasoa |
Tuntia |
Polttoaine, sytytys, tehostus, ajastimet ohjataan virtuaalilähdöillä |
Sarjakojelaudan tuki |
AIM, RaceTechnology |
Automaattinen viritys |
Joo |
Sisäänrakennettu laukaisutähtäin |
Joo |
Kirjaaminen |
Reaaliaikainen kirjautuminen PC-tietokoneeseen, kirjautuminen ulkoisiin loggereihin (sarja / CAN) |