Hae
var returnUrl = webHelper.GetRawUrl(Context.Request);
All Categories
    Menu Close

    ECU MASTER - Klassinen

    Valmistaja: ECU Master
    Yleiskäyttöinen moottorin ohjaus erittäin laadukkaasti ja halvalla hinnalla.
    SKU: 1.00145.05-CLASSIC

    Saatavuus 2 varastossa

    €830,36 sis. verot
    i h

    ECU master - Classic

    Olemme iloisia voidessamme julkistaa uuden ja parannetun version suositusta EMU-moottorin ohjausyksiköstämme: EMU Classicin.

    Tavoitteenamme ECUMASTERilla on tarjota parhaat mahdolliset tuotteet edulliseen hintaan. Uusi EMU Classic on osoitus omistautumisestamme tälle tavoitteelle. Olemme parantaneet EMU:n suunnittelua asiakaspalautteen perusteella ja pitäneet hinnan samalla tasolla.

    Tärkeimmät parannukset ovat seuraavat:

    • Parannetut sytytyslähdöt mahdollistavat useamman kuin yhden aktiivisen kelan käytön yhdessä lähdössä,
    • Erillinen +5V ulostulon säädin ulkoisille antureille,
    • Erittäin suojatut H-sillat (Stepper-lähdöt),
    • Galvaanisesti erotettu USB-portti,
    • Kompakti CNC-koneistettu, mustaksi anodisoitu kotelo (147x62x30 mm vs 155x120x45 mm)

    Sekä EMU että EMU CLASSIC käyttävät samaa laiteohjelmistoa ja ohjelmistopakettia.

    EMU Classic on suunniteltu käyttämään edistyneimpiä ja monimutkaisimpia tällä hetkellä saatavilla olevia moottoreita. EMU CLASSIC ohjaa polttoaineen syöttöä, sytytystä ja apujärjestelmiä 1-12-sylinterisissä moottoreissa, mukaan lukien ne, joissa on drive-by-wire-kaasut 1 ja VVT.

    Mukautuva laiteohjelmisto tarkoittaa, että kaikkein hankalia kampilaukaisukuvioita voidaan käyttää, mikä mahdollistaa tulevien uusien, vielä julkaisemattomien kuvioiden varmistuksen. Se voi ohjata jopa 6 passiivista tai 12 älykelaa suoraan eikä vaadi ulkoista vahvistinta/tehomoduuleja tämän saavuttamiseksi. Kehittyneet drive-by-wire-strategiat tarjoavat laajan valikoiman kaasunsäätöä sekä edistyneen uskottavuuden (vika/virhe) tarkistuksen turvallisuuden takaamiseksi. EMU:ssa on enemmän sisäänrakennettua arvoa kuin missään muussa jälkimarkkinoiden ecussa. Se yhdistää helposti muiden erillisten hallintajärjestelmien toiminnallisuuden, jossa on useita tuloja ja lähtöjä. Toisin kuin monissa muissa ECU-järjestelmissä, EMU:ssa on sisäänrakennettu laajakaistainen lambda-sisääntulo (Bosch LSU 4.2 -anturit johdetaan suoraan), MAP-ohjausliitin (4 baarin MAP-anturi aluksella), 2 EGT-anturituloa ja tulo Flex Fuel -etanolisisältöanturin suoraa kytkemistä varten. . Kaikki tämä lisää joustavuutta, alentaa kustannuksia ja kumoaa muiden hallintajärjestelmien vaatiman ulkoisen tai täydentävän signaalinkäsittelyn ohjausjärjestelmän ja niihin liittyvän johdotuksen tarpeen. Kartan vaihto, laukaisuohjaus, adaptiivinen lambda-ohjaus, flex fuel ja pyörän luiston hallinta ovat monien saatavilla olevien ohjelmisto-ohjattavien vaihtoehtojen joukossa.

    Lataa tiedostot

    EMU-ohjelmistopaketti 1.2

    Muutosloki

    EMU käsikirja

    EMU-ohjeet

    USB-ohjain 2.12.24

    Erittely

    YLEISTÄ

    Kotelon suojaus IP 60
    Lämpötila-alue AECQ100 GRADE3 (-40 - +85 C)
    Käänteinen akun suojaus Kyllä, sisäinen
    Käyttöjännite 6-20V, häiriönsieto standardin ISO 7637 mukaan
    Käyttövirta (ECU) < 0,5A
    Koko (mm) 155x120x45
    Paino (g) 500
    Liittimet 2 x 24 FCI Automotive -liitintä
    Viestintä USB (PC-asiakasohjelmistolla), sarja tai CAN

    TUOTTEET

    Injektorin lähdöt 6 suojattua lähtöä 5A, matala puoli
    Sytytyslähdöt 6 lähtöä 7A (15A huippu) (passiivisia ja aktiivisia keloja tuettu)
    Aux-lähdöt 6 suojattua lähtöä 5A, matala puoli
    Stepper-lähdöt Täyssilta 0,8A asti, voidaan käyttää erillisinä lähtöinä
    WBO lämmitin Suojattu matala puoli 5A asti
    +5V 1
    CAN-VÄYLÄ Kyllä, lisämoduulilla
    Sarja Joo

    INPUTS

    Analogiset tulot 7, 10 bittiä, 0-5 V, 4 analogista lisätuloa CAN-moduulilla
    EGT-tulot 2 K-tyypin lämpöparille
    Koputusanturi 2
    Happianturi LSU 4.2 tai kapeakaistainen
    Trigger-tulot 3 (ensisijainen, 2 nokkaa) Hall / VR-ohjelmisto valittavissa
    VSS 1 (Hall / VR)
    Flex Fuel CAM#2:n tai VSS:n käyttö

    ANTURIT

    Lämpötila-anturit IAT, CLT, öljyn lämpötila (käyttäjän määrittelemä ominaisuus), AC haihdutuslämpötila
    Paineanturi MAP, öljynpaine, polttoaineen paine (käyttäjän määrittelemä ominaisuus), AC-paineanturi
    Happianturi LSU 4.2 (sisäänrakennettu ohjain), kapeakaistainen, ulkoiset WBO-ohjaimet
    Nopeus Ajoneuvon nopeusanturi (VR/HALL), vaihteistotunnistin (anturi, laskettu)

    POLTTOAINEET

    Suuttimet Jopa 6 Hi Z -suutinta (peräkkäinen)
    Akun kompensointi Käyttäjän määrittelemä ohjattu toiminto suosituille suuttimille
    Tankkausstrategiat VE-pohjainen nopeustiheys, Alpha N
    Ilman täyttölämpötila Perustuu IAT:iin ja CLT:hen
    VE pöytä 2 pöytää 16×20 (kuorma x RPM), resoluutio 0,1 %
    Yksittäinen sylinteriverhoilu Joo
    Vaiheittainen injektio Joo
    Lisäkorjaus EGT-korjaus (sylinteriä kohti), BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, Lämmitys, Nitrous, LC, ALS, ASE, Polttoainepaine, Nakutusanturi
    Lambdapohjainen reaaliaikainen korjaus Lambda/AFR-kohdetaulukon käyttö
    Acc. / Hidastusrikastus Joo

    Sytytys

    Sytytyslähdöt 6 passiivisille ja aktiivisille keloille (ohjelmisto valittavissa)
    Tuetut triggerit N-1, N-2, N-3, N+1, Multitooth, Subaru-laukaisimet, Nissan-liipaisin, Lotus Elise, Audi-liipaisin, Renault Clio Williams / Alpine, Colt 1.5CZ
    Sytytyskulmataulukko 2 pöytää 16×20 (kuorma x RPM), resoluutio 0,5 astetta
    Sylinterin viimeistelyä kohti Joo
    Viiveajan akun kompensointi Käytetty määritelty, ohjattu toiminto suosituille keloille
    Pariton neljän yhteensopivuus Sovelluksesta riippuvainen
    Lisäkorjaus CLT, IAT, TPS vs MAP, Nitrous, Tyhjäkäynti, Nakutusanturi, LC, Pit rajoitin, ALS, Tasainen siirto, Ajastimet, Acc. rikastaminen

    KOPUTUSTUNNISTUS

    Kanavat 2
    Resonanssitaajuusalue 1-20 kHz, 3. asteen AAF
    Näytteenotto Sytytystapahtuma ajaa, koputtaa ikkunaa
    Toiminnot Sytytyshidastus, polttoaineen rikastus, kojelaudan ilmaisin

    JOTOKÄYNNIN SÄÄTÖ

    Ohjaustyyppi PWM-solenoidit (2,3 johtoa), langallinen käyttö, askelmoottorit (bi- ja unipolaari), sytytyskatkos, polttoainekatkos
    Ohjausstrategia Avaa/sulje silmukka, sytytyskulman säätö
    VE korjaus Kyllä, Alpha-N:lle
    Korjaukset AC-kytkin, jäähdytysnesteen tuuletin, analoginen tulo

    TEHOSTA OHJAUSTA

    Tehosta viite- ja kohdetaulukoita 2 sarjaa 16×20 (TPS vs RPM)
    Ohjausstrategiat Avoin / suljettu silmukka (PID-pohjainen)
    Korjaukset Vaihteet, VSS, IAT, EGT

    AJO LANGALLA1

    Ohjausstrategia Edistynyt 3D PID + staattisen kitkan kompensointi
    Tuetut kaasut Kaikissa on tasavirtamoottori ja virrantarve alle 6 A Wizard 28 suositulle elektroniselle kaasulle
    PPS-kaasun asennon ominaisuus 3D taulukot
    STAY tuki Joo
    ALS-tuki Joo

    LUISTONESTO

    TC-strategia Delta RPM, vaihteenkompensointi
    Vääntömomentin vähennys Kipinäleikkaus 3D-pöydällä (16×20)
    Herkkyyden säätö 10-asentoinen kiertokytkin

    MUUTTUVA VENTTIILIN AJASTUS

    Tuetut järjestelmät VVTi, MiVec, VANOS, Double Vanos
    Nokka-akselien lukumäärä 2
    Ohjausstrategia PID-pohjainen suljettu silmukka, CAM-kulmakohdetaulukot 12×12

    FLEX FUEL

    Etanolipitoisuuden mittaus Joo
    Polttoaineen lämpötilan mittaus Joo
    Taulukkosekoitus VE, IGN, Lambda/AFR, Boost, Käynnistyspolttoaine, ASE, Lämmitys
    Polttoaineen lämpötilan PW korjaus Joo

    URHEILU

    ALS 2 itsenäistä ALS-asetusta, DBW-tuki
    Vaihtovalo Vaihdevaloa kohti
    Lähdön valvonta Joo
    Vaihteen leikkaus Kyllä (avoin silmukka), DBW-blip-tuki Lähde: Kytkin, kuormituskenno, CAN
    Kuopan rajoitin Joo
    Rullaava anti-kerros Joo

    MOOTTORIN SUOJAUS

    Vikaturvalliset arvot kriittisille antureille Joo
    Kojelauta ilmoittaa vioista Kyllä, käyttäjän määrittelemä
    Moottorin ylikuumenemissuoja Kyllä, käyttäjän määrittelemä, RPM-rajoitus
    Alhaisen öljynpaineen suojaus Kyllä, käyttäjän määrittelemä, sammutettu
    Polttoaineen paineen suojaus Kyllä, polttoaineannoksen kompensointi, kierroslukuraja, moottori sammutettu
    Korkea pakokaasun lämpötila Hälytys, sylinterikohtainen polttoainesäätö, tehostusraja

    CAN BUS2

    CAN-standardi 2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps 11, 29 bittiä
    Tuetut CAN Dashes 3 ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM
    Tuetut OEM CAN -virrat 3 BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST

    MUUTA

    Käyttämättömiä injektiolähtöjä voidaan käyttää AUX-lähtöinä Joo
    Käyttämättömiä sytytyslähdöt voidaan käyttää AUX-lähtöinä Vain joihinkin toimintoihin
    Lähtötoiminnot Polttoainepumppu, jäähdytysnestepuhallin, parametriset lähdöt, typpipitoinen ohjaus, PWM 3D -taulukkolähtö, AC-kytkin, päärele, nopeusmittari, kierroslukumittari
    Salasanasuojaus Kyllä, 2 tasoa
    Tuntia Polttoaine, sytytys, tehostus, ajastimet ohjataan virtuaalilähdöillä
    Sarjakojelaudan tuki AIM, RaceTechnology
    Automaattinen viritys Joo
    Sisäänrakennettu laukaisutähtäin Joo
    Kirjaaminen Reaaliaikainen kirjautuminen PC-tietokoneeseen, kirjautuminen ulkoisiin loggereihin (sarja / CAN)

    Tarvitaan 1 ulkoinen moduuli

    2 Tarvitaan ulkoinen moduuli

    3 Tuetut kanavat ovat sovelluskohtaisia

    *
    *
    *