Korkeapainepumppu TFSI-viritykseen - Autotech
Asennusohjeet
Sopii seuraaviin autoihin:
Audi - 8V A3 & S3 (MK3) - EA888 Gen 3 - 1.8 TFSI ja 2.0 TFSI
Audi - TT / TTS (MK3) - EA888 Gen 3 - ja 2.0 TFSI
VW - Golf / GTI / R (MK7) - EA888 Gen 3 - 1.8 TSI ja 2.0 TSI
VW - Jetta - EA888 Gen 3 - 1.8 TSI ja 2.0 TSI
Audi - S1 EA888 Gen 3 - 2.0 TFSI
Autotech on johtava FSI-moottorien polttoainepumppupäivitysten valmistaja, koska sarjamme tarjoaa korkealaatuisimman, vankan suunnittelun ja suuren arvon.
Pumpun asennuksessa on huomattavia eroja, jotka sisältävät 5 % hevosvoiman ja vääntömomentin kasvun varastokartoituksessa.
HPFP-sarjamme on edelleen vertailukohta, jonka jäljittelijät pyrkivät saavuttamaan. Autotechin HPFP Kit -sarjaa ei kuitenkaan ole helppo kopioida.
On monia syitä, miksi Autotech's Kit on ylivoimainen. Tässä pari:
~ Jokainen Autotech HPFP -sarjan mäntä (17,67 mm) ja sylinteri käy läpi erittäin tarkkoja hiontaprosesseja monta kertaa valmistuksen aikana, mikä varmistaa, että tarkimmat toleranssit säilyvät viimeisessä vaiheessa. Ei halvin tapa tehdä niitä, mutta paras tapa.
~ Jokainen mäntä ja sylinteri on hiottu ja sarjoitettu ehdottoman tarkkuuden ja mahdollisimman pitkän käyttöiän varmistamiseksi.
~ Autotech oli ensimmäinen, joka sisällytti plasma-DLC-pinnoitteen HPFP-komponentteihin kitkahäviön vähentämiseksi ja suorituskyvyn parantamiseksi. Toiset ovat yrittäneet pysyä mukana lisäämällä pinnoitteen osiinsa. Pelkkä DLC-prosessi ei kuitenkaan riitä - se ei ole parannuskeino alitarkkuuteen - osat on suunniteltava erityisesti, jotta prosessi saa täyden hyödyn: Autotech on. Alalla saavuttamamme menestys todistaa sen.
Virittimet luottavat Autotechin HPFP:hen muunnoksissaan ja päivityksissään, koska se toimii ja toimii hyvin.