MS3Pro Ultimate itsenäinen moottorinhallintajärjestelmä
MS3Pro-alustalta kehitetty Ultimate tuo NEXT LEVEL -ominaisuuden MS3Pron hämmästyttävään ominaisuussarjaan alkaen uudesta korkealaatuisesta alumiinista, IP65-luokitellusta, vedenkestävästä kotelosta. Ultimate tarjoaa 10 ohjelmoitavaa huippu- ja pito-injektorikanavaa, joilla ohjataan mitä tahansa kyllästyneitä tai huippu- ja pitosuuttimia, sekä runsaasti lisä-I/O-suuttimia, mikä eliminoi muiden ohjaimien tarpeen, mikä säästää tarpeettomasti monimutkaisuutta ja painoa. MS3Pro Ultimate on valmis luonnollisesti hengittäviin ja tehostettuihin sovelluksiin sisäänrakennetun 4 baarin MAP:n ja ilmanpaineantureiden ansiosta. Se on suunniteltu käsittelemään moottoriyhdistelmääsi hikoilematta!
Erillistä tiedonkeruujärjestelmää ei tarvita, Ultimate kirjaa jopa 32 kanavaa 200 Hz:n taajuudella. Edistyksellinen TunerStudio-ohjelmisto tarjoaa intuitiivisen, suoraviivaisen virityskokemuksen sekä ammattilaisille että harrastajille luokkansa parhaiden itseoppivien, itsesäätyvien polttoainepöytästrategioiden avulla.
MS3Pro Ultimate on valmis tukemaan monenlaisia moottoreita, ja se pystyy ohjaamaan mitä tahansa jopa 10 sylinterillä, joissa on peräkkäinen polttoaineen ruiskutus, tai neljän roottorin Wankelilla, jossa on erilliset etu- ja takasytytyslähdöt. Yli 50 erilaista sytytystilaa tuetaan yleisistä sovelluksista, kuten GM LS -moottorit (24x ja 58x), Ford Coyote (mukaan lukien VVT), Bosch Motronic ja Chrysler Gen III Hemis!
Koe itse, miksi yhä useammat kilpailijat ja suorituskyvyn harrastajat tunnistavat ja valitsevat MS3Pron kilpailijoille.
MS3Pro Ultimate -konfiguroitavat tulot/lähdöt:
- 10 kanavaa 4:1 tai 8:2 ohjelmoitavat huippu- ja pito-injektorilähdöt
- 8 logiikkatason sytytyslähtöä
- 6 digitaalista tuloa
- 5 digitaalista tuloa/lähtöä
- 5 PWM-lähtöä
- 2 digitaalista lähtöä
- 12 analogista tuloa sekä sisäänrakennettu MAP, Baro ja sisäinen ECU-lämpötila-anturi
- 3 korkeavirtaista digitaalista/pwm-lähtöä
- 3 digitaalista taajuustuloa
- 4 muuttuvaa reluctor-ehtoista tuloa
MS3Pro Ultimate -ominaisuudet:
- VE-pohjainen viritys
- Nopeustiheys, Alpha-N, MAF-pohjainen viritys ja sekoitettuja algoritmeja
- Jopa 12 peräkkäistä kyllästetyn polttoainesuuttimen ulostuloa
- Jopa 12 sylinterin peräkkäinen tuki
- Käyttämättömiä injektorilähtöjä voidaan käyttää suurvirran digitaali- tai PWM-lähtöinä
- Jopa 8 peräkkäistä logiikkatason sytytyslähtöä
- 2D- tai 3D-taulukkonäkymät
- Viritin voi vaihtaa 2D- tai 3D-taulukkonäkymän välillä yhdellä napsautuksella
- Yksittäisten sylinterien polttoaine- ja kipinäsäätöpöydät
- Pöydän vaihto
- VVT-ohjaus (4 kanavaa)
- Generic Wheel Decoder mahdollistaa lähes minkä tahansa vakioliipaisu/jälkimarkkinoiden liipaisukuvion tuen. 60-2, 36-1, 8-1, 4-1, melkein mitä tahansa!
- Tukee yli 50 erikoista OEM- ja jälkimarkkinasytytysjärjestelmää, joissa käytetään tehdasnokka-/kampipyöriä ja antureita.
- Tuki oddfire- ja evenfire-moottoreille
- Pystyy ohjaamaan tasa-, pari-, mäntä-, pyöriviä ja jopa radiaalimoottoreita
- Vain polttoaine -tila
- Poistaa käytöstä sytytysvirran ominaisuudet vain polttoaineen ruiskutuksen ohjaamiseksi
- Sisäinen SDCard nopea tiedonkeruu
- Luistonesto – useita strategioita
- E85 flex-polttoaineanturin tulo
- Yhteensopiva laajakaistaisen O2-ohjaimesi kanssa.
- Pitkäaikainen polttoaineen trimmi
- OE-tyylinen automaattinen polttoaineen säätö mahdollistaa moottorin muutokset ajan myötä
- Suuritehoinen aikarikastus
- Mahdollistaa rikkaamman seoksen pitkän tehon jälkeen
- Auttaa säätelemään sylinterin ja männän lämpötiloja
- Täysin käyttäjän konfiguroitavissa
- Useita kiihdytyksen rikastusstrategioita
- Vaiheittainen ruiskutuksen valvonta
- Saumaton siirtyminen 2. vaiheen suuttimiin suuritehoisiin sovelluksiin
- Useita käyttäjän konfiguroitavia strategioita
- Typpipitoisuuden hallintastrategiat
- Kolmiportainen kierrosluvun rajoitin tasaisella vaihteella
- Trans Brake and Bump Box Control
- Erillistä laatikkoa ei tarvita!
- Käyttäjän konfiguroitavissa olevat asetukset ja reaktiot
- Kehittyneet käynnistyksen hallintastrategiat
- Digitaalikytkinpohjainen viritys
- Pyörän nopeuteen perustuva laukaisuvarmistus rullakäynnistystä varten
- Konfiguroitava viive käynnistyksen jälkeen
- Pit Lane Limiter
- Nopeudenrajoitin varikkokaistalle, vähentää moottorin tehoa kipinähidastuksella/leikkauksella tai polttoainekatkaisulla
- Voi rajoittaa VSS:n tai RPM:n perusteella, jos VSS-tuloa ei ole saatavilla
- Rally-tyylinen turbo anti-lag pyörivällä joutokäynnillä
- Mahdollistaa syklisen polttoaineen ja kipinän katkaisun
- Ohjaa joutokäyntiventtiiliä ja konfiguroitavia ulostuloja ulkoista polttoaineen tai ilmansyöttöä varten
- Boost Control – Useita avoimen ja suljetun silmukan strategioita
- Jaksottainen vaihtopotkuleikkaus
- Säädettävä kipinä ja polttoaineen leikkaus vaihdon aikana
- Solenoidilähdön ohjaus ilmavaihde-/vastussovellukselle
- Automaattinen vaihtopistetila
- Konfiguroitavissa vaihteen viivettä kohti
- Idle Control – Useita avoimen ja suljetun silmukan strategioita
- Veden ja metanolin ruiskutus
- Polttoainepumpun ohjaus
- Älykäs koputuksen tunnistus ja vastaus – 2 kanavaa
- Useita moottorin suojaus- ja vikatilastrategioita
- Keep Alive Memory (KAM)
- Runsas vara-I/O kaikkiin vakio-/mukautettuihin I/O-tarpeisiin
- Vara-analogiset tulot ulkoisille antureille
- Tukee tavallisia autojen lämpötila- tai paineantureita
- Ilmastoinnin ohjaus, jossa on eteenpäin suunnattu tyhjäkäynti
- Lisää ennakoivasti joutokäyntiarvoa (PWM-venttiilit) tai vaiheiden määrää (askelventtiilit) ennen ilmastointikompressorin aktivoimista
- Automaattinen kompressorin sammutus ohjelmoitavassa kaasuasennossa tai kierroslukukynnyksissä
- Automaattinen jäähdytystuulettimen aktivointi ilmastointilaitteella, käyttäjän konfiguroitavissa
- Jäähdytystuulettimen ohjaus
- Ohjelmoitavat tuulettimen päälle ja pois aktivointipisteet
- Voidaan määrittää käyttämään tuuletinta vain moottorin käydessä tai kun moottori on käynnissä eikä käynnissä
- Eteenpäin joutokäynti käytettäväksi suurten, suuren kysynnän tuulettimien kanssa
- Konfiguroitava tuulettimen deaktivointi TPS:n tai VSS:n perusteella
- Laturikentän ohjaus/jännitteen säätö
- Useita avoimen ja suljetun silmukan strategioita
- Säädettävä jännitteen ja lämpötilan valvonta
- Erilliset tavoitejännitteet jälkikäynnistystä, normaalia toimintaa, yliajoa ja WOT:ta varten
- Varoitusvalon lähtö, jos jännite on tavoitteen ylä- tai alapuolella
- Kattavat testitilat
- Testaa kaikkien ulostulojen toiminta ja tarkista johdot ennen moottorin käynnistämistä
- Ohjaa kaikkia polttoainesuuttimen lähtöjä, sytytyslähdöt, joutokäyntiventtiiliä ja yleiskäyttöisiä lähtöjä
- Lähdöt voidaan testata päälle ja pois päältä tai PWM-pulssitoiminnallisuuden suhteen
- Ruiskun ja kipinän estotila, mahdollistaa epäiltyjen ongelmallisten sylinterien tarkistamisen estämällä sähköisesti palamisen
- CAN-tuki I/O-laajennukselle – käytännössä rajaton I/O-ominaisuus!
- CAN-tuki kolmannen osapuolen kojelautalaitteille
- Android yhteensopiva
- Itsekalibrointi
- Täysin käytössä
- Kompakti, tehokas ja vankka muotoilu
- Redundantti signaalin maadoitusjohdotus
- Kaksi ulkoista 5V ref-lähdettä, erikseen sulake
- Ei pimeää virtaa!
- Field Upgradeable Firmware – ota käyttöön juuri lisätyt ominaisuudet yksinkertaisella laiteohjelmistopäivityksellä!