Sinulla ei ole tuotteita ostoskorissasi.
1.9 TDI -moottorista on erittäin helppo saada lisää tehoa. Tarvitaan vain suurempi turbo, välijäähdytin, urheilupakoputki, suutinkärjet ja sirun viritys. Usein auto saa myös niin paljon enemmän vääntöä, että siinä täytyy olla vahvempi kytkin. Dieselautot vetää tyypillisesti erittäin hyvin viritettynä, tämä johtuu siitä, että vääntömomentti laskee paljon kierroksilla ja siten ajetaan nopeasti. Vaikka optimoit dieselautosi, se kulkee silti pitkälle litralla ja on taloudellinen.
Valmistaakseen n. 200 hv. tarvitset uuden turboahtimen ja tarvitset uudet suutinkärjet, välijäähdyttimen, turboahtimen, suuremman pakokaasun ja sirun virityksen. Voit käyttää yleisjäähdytintä, jossa käytät ruostumattomia putkia ja silikoniletkuja putkien rakentamiseen. Turboahdin on erittäin helppo asentaa, koska se sopii suoraan sylinterinkanteen jne. Pieniä muutoksia saattaa kuitenkin tulla.
Päivitä turbo 1,9 TDI:hen - Tehoa jopa n. 200 hv.
Saadaksesi hyvän tehon TDI-moottoriisi, sinun on laitettava hieman enemmän dieseliä moottorin palotilaan. Kun asetat uudet suuttimen kärjet sisään, nostat myös ruiskutuspaineen n. 240 bar, mikä myös antaa enemmän polttoainetta. Vakiosuuttimen paine on 210 bar.
Voit myös päivittää ruiskutusjärjestelmää asettamalla pumppuun suurempia pumppuelementtejä, mutta tämä voi olla kalliimpi ratkaisu. .
Kun asennat suuremman turbon ja lisäät ahtopainetta, turboahtimesta tuleva ilman lämpötila nousee nopeasti. Tämä johtaa siihen, että menetät tehosi – etkä sitä halua. Siksi asennat isomman välijäähdyttimen - Se on hyvä laittaa auton etuosaan, jotta se saa runsaasti kylmää ilmaa. Välijäähdyttimen asentamiseen on käytettävä seuraavia: ruostumattomat putket ja silikoniletkut putkistoon sekä ruostumattomat kiinnitysnauhat .
Välijäähdytin - hyvällä jäähdytysteholla
Monet voivat unohtaa, kuinka tärkeää on säätää pakoputket, jotta saadaan enemmän virtaa. Jos et vaihda sitä urheilupakoputkeen tai hanki erityisesti valmistettua ruostumatonta pakokaasua, voit saada paljon vastapainetta pakoputkeen ja siten menettää paljon tehoa - yksinkertaisesti siksi, että kaasuilla on vaikeuksia päästä ulos. Löydät täydellisen urheilupakoputken tai voit rakentaa sen käsin monista verkkosivustollamme olevista osista.
On erittäin tärkeää liuskekiveä tai tehdä uusi syöksyputki, sen tulee olla vähintään 2,5" halkaisijaltaan, mutta on suositeltavaa, että se on 3" / 76mm. saadaksesi siitä parhaan mahdollisen hyödyn.
Pakokaasu - Täältä löydät kaiken, mitä tarvitset pakojärjestelmän rakentamiseen, kaikki yleisinä osina.
Simonsin urheilupakoputket - Täältä löydät monia hienoja täydellisiä pakoputkia, jotka ovat plug and play -käyttöisiä
Magnaflow urheilupakokaasu - Tämä on kallis pakoputki, jolla on myös todella mukava ääni
Downpipe - Mittatilaustyönä tehty ja plug and play downpipe
Ei varmaan ole mikään salaisuus, että kun virität autoasi ja se saa paljon enemmän tehoa, myös kaikkia osia puristetaan hieman enemmän. Siksi sinun on usein vaihdettava se kytkimeen, johon mahtuu muutama NM enemmän. Meillä on esimerkiksi Sachsin suorituskykyiset kilpakytkimet ja täydellinen sarja vauhtipyörällä jne. Jos et löydä kilpakytkintä autoosi, olet erittäin tervetullut ottamaan meihin yhteyttä, niin autamme sinua löytämään sen.
Kytkin - Urheilu- ja kilpakytkimet
On alfa omegaa, että autosi säädetään sen jälkeen, kun olet tehnyt kaikki päivitykset autoosi. Se toimii paljon paremmin ja sillä on kaikki teho, jolla sen pitäisi olla. Kun suoritamme siruvirityksen, se on erityisesti tehty asennusta ja ohjelmistoa varten. Meillä on rullakenttä, joka käsittelee paljon tehoa ja laitteita pakokaasujen mittaamiseen. Olemme tehneet siruviritystä useiden vuosien ajan ja meillä on täällä paljon kokemusta varmistaaksemme, että saat parhaan tuotteen ja palvelun.
Sirun viritys - OBD-viritys ja siruviritys, ota yhteyttä edulliseen hintaan!
Puh: 51810699
Vaikka et viritä dieselautoasi, saattaa silti olla hyvä idea asentaa EGR-erotin. Kun ajetaan EGR-venttiili aktiivisena, moottoriin ja imujärjestelmään pääsee paljon pakokaasuja ja kaikki menee sekaisin. Siksi EGR:n poistamiseksi on kehitetty sarja. On olemassa erilaisia malleja riippuen siitä, mihin moottoriin sitä tarvitset.
EGR -erotin - Helppo tapa poistaa egr!
Jos joudut ajamaan yli 2 baarin ahtopaineella, on suositeltavaa vaihtaa karttaanturi 4 baarin karttaanturilla, muuten moottorin hallinta ei pysty korjaamaan moottorin läpi tulevaa ylimääräistä ilmamäärää.
'
Alla näet rullaavan kenttäkäyrän VW Golf 5 TDI:stä, jonka vakiona on 90 hv. Siinä on Upgrade-turbo, 2,5" downpipe, eteen asennettu välijäähdytin ja EGR-delete. Huomaa, että se toimii edelleen alkuperäisellä kytkimellä, 2" pakokaasulla ja alkuperäisillä suuttimilla.
Voit tehdä sellaisen kierroksen itse n. 9000 DKK kappaleina