Sinulla ei ole tuotteita ostoskorissasi.
Tässä oppaassa yritämme auttaa sinua RB25-moottorisi virittämisessä. Moottoriin on helppo saada lisää hv. out of - Ilman suurta rahaa lompakko täytyy tulla ulos taskusta. Huomaa, että Tiptronic-vaihteistolla varustetut autot on valmistettava eri tavalla, koska vaihteisto ei kestä ylimääräistä tehoa.
- Monet ihmiset haluavat tietää, ovatko heillä kaikki osat, joita he tarvitsevat uuden turbon laittamiseen autoonsa. Jos olet epävarma, voit toimia seuraavasti:
- Luo kirjautuminen verkkosivustolle - Sitten sinut asetetaan asiakkaaksi
- Laitat koriin kaikki tuotteet, joita odotat käyttäväsi - tai olet epävarma.
- Lähetä minulle sähköpostia - Näen ostoskorissasi olevat osat ja lisään osia, jos jotain puuttuu.
Ennen kuin aloitat, on todella hyvä tietää, kuinka monta hevosvoimaa tarvitset. haluat. Kuten sinä tai saatat päätyä ostamaan osia, jotka eivät liity päivitykseen. Hyvä paikka aloittaa on 300, 350 ja 450 hv. - Se on 3 vaihetta helpoilla päivitysvaihtoehdoilla. Kaikki yli 500 hv. vaatii ison remontin ja muita osia.
RB25DE - EI TURBO Twin-cam 180 - 200 hv @ 6000 rpm
RB25DET - kaksinokkainen TURBO (T3 Turbo) 245-250 hv
Vuodelta 1998 asennettu NEO-sylinterikanne antoi paremman ilmeen, siinä on myös mekaaniset nostimet ja erilainen nokka-akseliprofiili.
RB25DE NEO - EI TURBO kaksoisnokka 219 hv @ 6000 rpm RB25DET NEO - kaksoisnokka TURBO 276 hv @ 6400 rpm
Vakiolatauspaine on 0,5 bar 4500 rpm asti. Tästä 0,7-7000 rpm. Tämä tarjoaa paremman polttoainetalouden. Ensimmäinen asia, jonka haluat usein tehdä, on saada se käymään 0,7 baarin ahtopaineella aivan pohjasta. Voit tehdä tämän kiinnittämällä musta lanka runkoon olevaan latauspaineventtiiliin. Jos haluat hieman enemmän ahtopainetta, voit asentaa tehostimen, manuaalisen tai elektronisen. Täällä voit ajaa turvallisesti 0,85 baarin ahtopaineella. Täällä 3" syöksyputki ilman katalysaattoria, suuri eteen asennettu välijäähdytin, korkeavirtausilmasuodatin, Z32 MAF ja pari uutta sytytystulppaa tarjoavat turvallisuutta ja lisätehoa.
R33:n (ei turbomallin) sylinterinkansi on hieman erilainen, täällä ei ole vesi- ja öljyliitäntää turboahtimeen.
Jos ajat yli 0,9 baarin ahtopaineella, tavalliset keraamiset turboahtimet rikkoutuvat ennenaikaisesti.
Öljyn jäähdytys voi olla tarpeen, koska moottori voi muuten ylikuumentua.
Öljypula nopeissa kaarteissa. Täällä moottorista saattaa puuttua öljyä, koska öljy pakotetaan sivuun, tässä voi olla ideaa kaataa n. ½ litraa ylimääräistä öljyä moottoriin.
300+ vaatii uuden moottorinhallinnan
320-340 hv. turboahdin, kannen tiiviste (1,2 bar latauspaine), kytkin, ilmamassamittari ja suuttimet on päivitettävä.
340+ Onko alumiinijäähdytin todella hyvä, jos työntää autoa erityisen kovaa
500+ taotut männät, H-profiili kiertokanget, vahvistettu kannen tiiviste, ARP-pultit, sylinterikannen aukko.
Jos haluat helpon, nopean ja tehokkaan päivityksen, voit asentaa 2 uutta ja isompaa turboahdinta. Voit tehdä tämän ja saada min. 550 hv. ulos siitä. Turboahtimet ovat halpoja, mutta samalla todella hyviä. On silti suositeltavaa asentaa isompi pakoputki, imu jne., jne.
Pultti turbossa RB25 - Turbo suoraan kiinnitykseen alkuperäiseen järjestelmään.
Kun hallitset moottorisi sisäistä rakennetta tai et halua ylittää edellä mainittua, on aika asentaa suurempi turboahdin. Alla on hyvät asetukset pakopuolen osille. Sinun pitäisi odottaa kelauksen olevan noin 4000 rpm T70-turboahtimella.
RB20DET / RB25DET turbo jakotukki - Jakotukki erittäin korkealaatuinen ja paksuus
38 mm. Wastegate - Ohjausventtiili suoraan asennettavaksi turbon jakotukkiin - Valitse useista pulttilaipallisista malleista
T70 turbo - Halpa turboahdin noin 600 hv.
T70 Anti-surge turbo - Turboahdin T3-laipalla noin 550-650 hv.
Öljyletkusarja - Öljyletkut tuloa ja turboa varten - Helppo asennus
Vesiliitäntä turboahtimeen - Turbon hyvä jäähdytys on tärkeää pitkän käyttöiän kannalta
Downpipe - Erityisesti valmistettu syöksyputki turbosarjaamme varten
Täydellinen turbosarja 700hv. - Todella hyvä lähtökohta suurelle teholle
Uuden imusarjan ansiosta saat paitsi mukavan moottoritilan myös enemmän tehoa. Suurin osa jakotukkistamme on valmistettu jakotukin sisällä olevista suppiloista, mikä lisää virtausta. Mukana tulee kaikki asennukseen tarvittava, kuten jäähdyttimen letkut, kaasupelti ja uusi suutinsilta. On suositeltavaa ajaa 668cc. suuttimet noin 550 hv. ja 875cc. suuttimet, jos aiot noin 750 hv. Uuden imuaukon yhteydessä on asennettava 13,5 mm suuttimet. O-renkaat - Boschin vakiomitat ja suuttimet, joihin linkitämme.
RB25 / RB25DET imu - Laadukas jakoputki erittäin suurella virtauksella
Ilmansuodatin - Suuremman turbon asennuksen yhteydessä ilmansuodattimen läpi tulee päästä enemmän ilmaa
668cc. suuttimet - Suuttimet jopa n. 550-600 hv. - Sekoitussuhteesta riippuen
875cc. suuttimet - Suuttimet jopa n. 750-800 hv. Kaikella on sekoitussuhde
EV1-liitin - Liitin yläpuolisten suuttimien asennukseen, liittimet voidaan vaihtaa erittäin helposti, jos sinulla on pihdit, jotka voivat puristaa liittimen jalkoja.
Moottorin erittäin hyvä jäähdytys on todella tärkeää, kun virität autoasi - varsinkin jos työnnät autoa paljon. Meillä on esimerkiksi alumiinijäähdyttimet, jotka on tarkoitettu suoraan asennettavaksi ja jotka tarjoavat uskomattoman hyvän jäähdytyksen. Suuri välijäähdytin on myös erittäin tärkeä, kun ylimääräinen latauspaine ja virtaus joutuvat kulkemaan järjestelmän läpi.
Alumiininen jäähdytin ja jäähdytysjärjestelmä - Todella hyvät alumiinijäähdyttimet, jotka viilentävät erittäin hyvin raskaassa kuormituksessa.
Välijäähdytinsarja - Meillä on erittäin hyvä välijäähdytinsarja Nissanille - jopa oikeaan hintaan
Universaali välijäähdytin - välijäähdytin tee-se-itse- tai jos meidän on rakennettava sinulle erityinen järjestelmä
Alumiiniputket - Säästä painossa ja hinnassa ostaessasi alumiiniputkia
Silikoniletkut - Todella hyvät yleissilikoniletkut uuden putkijärjestelmän asennukseen
Ruostumattomasta teräksestä valmistetut puristimet - Puristimet pienien ja suurten letkujen kiinnittämiseen
Voit hankkia monia plug and play -pakojärjestelmiä moniin automerkkeihin. Mutta ehkä olet rakentamassa moottoria, jossa on muutama hevosvoimaa enemmän kuin mitä PNP-pakojärjestelmä pystyy käsittelemään. Täällä voimme auttaa erityisesti rakennetuissa pakokaasuissa tai osissa, jotka voit rakentaa itse. Suosittelemme 3" 500-600 hv asti ja 3,5" yli.
Pakoputki – Täältä löydät kaiken, mitä tarvitset tehokkaan pakokaasun rakentamiseen
Erityisesti valmistettu - Valmistamme pakoputket erityisesti autoihin - Korkeimmalla laadulla
Usein alkuperäinen bensiinijärjestelmä ei pysy perässä, kun turbo asennetaan, jolloin moottoriin täytyy päästä enemmän ilmaa ja bensiiniä. Täällä voit usein vain asentaa uuden pumpun, jos se on noin 500-700 hv. On kuitenkin suositeltavaa, että saat yli 500 hv. sinun on tarkistettava koko järjestelmä "tulppien" varalta - Tämä voi olla esimerkiksi polttoainesuodatin, suutinsilta, polttoaineletkut ja liitännät (tulpat). Meillä on kaikki mitä tarvitset bensiinijärjestelmän päivittämiseen - esim. monet ihmiset asentavat ylipainesäiliön, jossa on joko 1 tai 2 bensapumppua - Tämä mahdollistaa jopa 2000 hv. ilman ahtopainetta ja 1600 hv. latauspaineella. Tässä on käytettävä esimerkiksi AEM 1000 hv. bensapumput ja ylivirtaussäiliö 2 sisäisellä bensapumpulla.
Päivitä polttoainepumput - Polttoainepumput sisäiseen ja ulkoiseen asennukseen
Ylivirtaussäiliö – Ainutlaatuinen vaihtoehto bensiinijärjestelmän päivittämiseen ilman alkuperäisen säiliön vaihtamista.
AN-liittimet - Kaikki AN-liittimet bensiinipumppujen, suodattimien, letkujen jne. asentamiseen.
Bensiinijärjestelmä - Täältä löydät kaiken mitä tarvitset bensiinijärjestelmien rakentamiseen ja päivittämiseen
ECU Masterin plug and play -järjestelmän avulla olet erittäin nopea ja aja hyvin. Kun tilaat plug and play -järjestelmän, saat sen mukana käynnistystiedoston - Tämä tekee uuden moottoriohjaimen käynnistämisestä todella helppoa. ECU-masteria voi selvästi suositella laadukkaaksi tuotteeksi superhalvalla hinnalla. PNP-sarja on saatavana, kuten näet alla koottuna pistokkeella ja johdoilla - Valmis asennettavaksi.
ECU Master -moottorin ohjaus - Itse laatikko on täysin ohjelmoitavissa
Plug and Play RB25 -laatikko - laatikko, joka on asennettu alkuperäiseen johtosarjaan/pistokkeeseen
Kuten voit lukea tästä oppaasta (ylhäällä) - Tarvitseeko moottori moottorin osien päivityksen, jos se pystyy käsittelemään yli 500 hv:n tehoa. - Ja saavutat sen erittäin nopeasti tällaisella moottorilla. Työskentelemme valtaosan tunnetuista tuotemerkeistä, kuten Je, Wiseco, ACL, K1, Athene, Cometic, ARP jne. jne. Voit päivittää moottorin nopeasti ja helposti. Jos et löydä tarvitsemiasi osia, voit kirjoittaa meille.
Moottorin osat - Kaikki moottorin osissa päivitystä varten
Taotut männät - JE:n ja Wisecon laatua
H-profiili kiertokanget - Vahvoja kiertokankoja tarvitaan - H-profiilia käytetään turbomoottoreissa
Kannen tiiviste - Teräspään tiiviste tai leikkuurenkaan pään tiiviste ovat molemmat lisävarusteita (Super molemmat)
Säädettävät nokka -akselit - Usein välttämättömyys, kun yläosa tai lohko on tasoitettu ja uusi nokka-akseli on asennettu
ARP-pultit - Käytetään usein sekä sylinterikannessa, kiertokangeissa että osamoottorissa
ACL-laakerit - Kovasta materiaalista valmistetut laajennuslaakerit
Moottorisarja - Setti useille moottorimalleille, jos et löydä omaasi, teemme sarjan