Hae
var returnUrl = webHelper.GetRawUrl(Context.Request);
All Categories
    Menu Close

    Toyota 2JZ viritysopas

    Toyota 2JZ / 2JZ-GTE viritysopas

    Opas Toyota 2JZ -moottorin virittämiseen. Ohjaamme sinut asioihin, jotka sinun tulee olla tietoisia ja mitä osia on käytettävä. Jos jotain puuttuu, kirjoita meille - niin me hoidamme tämän.

    Näin voimme parhaiten auttaa sinua!

    - Monet ihmiset haluavat tietää, ovatko heillä kaikki osat, joita he tarvitsevat uuden turbon laittamiseen autoonsa. Jos olet epävarma, voit toimia seuraavasti:
    - Luo kirjautuminen verkkosivustolle - Sitten sinut asetetaan asiakkaaksi
    - Laitat koriin kaikki tuotteet, joita odotat käyttäväsi - tai olet epävarma.
    - Lähetä minulle sähköpostia - Näen ostoskorissasi olevat osat ja lisään osia, jos jotain puuttuu.

     

    Vuonna 1986 tuli ensimmäinen Supra-malli ja vuonna 1992 ensimmäinen painos Supra MK4:stä - ja siitä lähtien autoa ja moottoria on käytetty korkean suorituskyvyn kilpa-ajoon ja viritykseen. Sitä on käytetty paljon, sillä tavallinen turboahdettu 2JZ-GTE-moottori ilman muutoksia voi tuottaa uskomattoman paljon tehoa.

    Japanissa 2JZ-GTE-moottori löytyy Toyota Aristosta, jota valmistettiin vuosina 1991-2002. 2JZ-GTE-moottori päivitettiin vuonna 1997, ja siinä on muuttuva imunokka - VVT-I

    Toyotan vapaasti hengittävä moottori 2JZ-GE perustuu samaan moottorilohkoon ja on lähes identtinen, mutta puristusvoimaltaan korkeampi.

    Toyotan 1JZ-GTE on 2,5 litran versio tutusta valurautalohkosta, joka tehtiin myöhemmin säädettävällä imunokassa ja yhdellä turbolla.

    2JZ-moottori on rakennettu kuten Nissanin RB-sarja - 6 sylinteriä hyvän tasapainon mukaisesti, 7 päälaakerista, jotka mahdollistavat korkeat kierrokset.

     

    Kaksinkertainen teho - Jopa 700 hv.

    700 hv. on mahdollista tavallisella moottorilla purkamatta sitä. Edellytetään, että moottori on hyvässä kunnossa, ts. se kannattaa mieluiten kunnostaa uusilla laakereilla, moottoriöljyllä, männänrenkailla jne. Suurempi turboahdin ja pakosarja kannattaa käyttää.

    Suuremmalla turboahtimella sinun pitäisi odottaa täyttä latauspainetta noin. 3900 RPM. Jos haluat ennen ahtopainetta, sinulla on oltava turboahdin aihiolla ja keraamisilla laakereilla, täällä pääset n. 3600 RPM.

    Ruostumaton korkean suorituskyvyn jakotukki - Ruostumaton turbo jakotukki 2JZ:lle

    Performance T4 -jakotukki - Valurautainen jakotukki, 38 mm. Wastegate

    Performance T4 -jakotukki - Valurautainen jakotukki, 44 mm. V-nauha Wastegate

    38 mm. & 44mm. Ulkoinen hukkaventtiili - Sopii suoraan yläjakotukkiin

    Wastegate putki - Putki Wastegatesta alaspäin - Ota yhteyttä tilataksesi

    GT4294 turboahdin - Turbo T4-laipalla, joka sopii jakotukkiin

    Öljyletkusarja - Pääsy ja paluu turboahtimeen

    Vesiliitäntä - Sarja turboahtimen vesijäähdytykseen

    Downpipe - Erityisesti valmistettu syöksyputki - Ota yhteyttä tilataksesi

    Turbokit for 2JZ - Tässä on kaikki mitä tarvitset suurempien turboahtimien asentamiseen

     

    Sisäänotto - Tehokas otto

    Alkuperäistä imusarjaa voidaan käyttää useille hv:ille. ja vaikuttaa järkevältä. Meillä on kuitenkin Performance-imusarja, joka antaa lisätehoa ja näyttää paljon kauniimmalta - Hyvin paljon, kun aloitat moottorin virityksen. Se on tehty Bosch / Siemens 13,5 mm suuttimille. O-renkaat. Voimme suositella esim. 668cc tai 875cc. suuttimet, jotka voivat olla jopa 600 & 800 hv. - Suuret korkeaohmiset suuttimet voivat aiheuttaa epävakaampaa joutokäyntiä, mutta jos käytät hieman rasvaisempaa seosta tyhjäkäynnillä, se ei aiheuta ongelmia.

    2JZ suorituskykyinen imusarja - Todella mukava imusarja, jolla on erittäin hyvä virtaus.

    668cc. suuttimet - Suuttimet jopa n. 550-600 hv. - Sekoitussuhteesta riippuen

    875cc. suuttimet - Suuttimet jopa n. 750-800 hv. Kaikella on sekoitussuhde

    EV1-liitin - Liitin yläpuolisten suuttimien asennukseen, liittimet voidaan vaihtaa erittäin helposti, jos sinulla on pihdit, jotka voivat puristaa liittimen jalkoja.

     

    Jäähdytys - Suuri välijäähdytin ja alumiinijäähdytin

    Jäähdytysjärjestelmän jäähdytys ja ahtoilma ovat molemmat erittäin tärkeitä tekijöitä, kun auton tehoa lisätään esimerkiksi 100 % - Meillä on esimerkiksi alumiinijäähdytin, jossa on paksu elementti ja hyvä jäähdytys. Myös välijäähdytinjärjestelmää on päivitettävä voimakkaasti, tässä suosittelemme min. 600*300*76mm. 600 hv asti. Elementti, joka on 100 mm. paksu 800hv asti. - Löydät sen alla olevasta linkistä.

    Alumiininen jäähdytin Supralle - Suuri alumiinijäähdytin Toyota supralle, paksu ja tehokas jäähdytyselementti

    Välijäähdytin - Universaali välijäähdytin, jos haluat asentaa välijäähdyttimen itse ja tehdä putket

    Alumiiniputket putkijärjestelmään - Alumiiniputket ovat kevyempiä kuin ruostumattomat putket ja voivat siksi olla edullinen käyttää painonsa vuoksi

    Silikoniletkut - Valitse välijäähdytinjärjestelmän rakentamiseen musta, sininen tai punainen.

    Täydellinen välijäähdytinjärjestelmä - Jos meillä ei ole plug and play -toimintoa tiettyyn malliisi, saamme sen mielellämme kotiin.

     

    Pakokaasu - Päivitä pakokaasu

    Kun sinun on viritettävä 2JZ-moottoriasi, enemmän ilmaa on mentävä moottoriin ja siksi enemmän ilmaa on myös poistuttava. Suosittelemme asentamaan 3,5" järjestelmän optimaalisen tehon saamiseksi moottorista. Rakennamme monia pakojärjestelmiä mm. Mercedes AMG:lle, Porschelle ja muille mahtaville merkeille - Siksi voimme tarjota myös räätälöidyn pakojärjestelmän autoosi!

    Räätälöidyt pakokaasut - Rakennamme erityisesti kaikenlaisia pakokaasujärjestelmiä

    Rakenna oma pakokaasu - Meillä on kaikenlaisia kilpapakoputkia, jos haluat rakentaa oman

    Ruostumattomat putket - Putket ja mutkat pakokaasujen tekemiseksi

     

    Bensiinilaitos - Päivitys

    Jos sinun on päivitettävä polttoainepumppu tai asennettava ylijännitesäiliö, meillä on kaikki mitä tarvitset. Uusi alumiininen bensatankki/polttokenno voi olla myös ratkaisu, jos aiot kilpailla. Autamme mielellämme, jos tarvitset vain osia käyttöön tai olet suunnitellut ja asentanut koko järjestelmän.

    Päivitä bensiinipumppu - Täältä löydät useita erilaisia bensiinipumppuja sisä- ja ulkoasennukseen

    Ylivirtaussäiliö - Jos tarvitset ulkoisia bensiinipumppuja, jotka on asennettu painesäiliöön, meillä on monia hyviä ratkaisuja

    Polttokenno - Bensiinisäiliöt kilpakäyttöön

    AN-liitin - Kaikki AN-liittimet vahvistetuille letkuille, bensapumpuille, bensiininsuodattimelle jne.

    Bensiinijärjestelmä - Kaikki uuden päivityksen bensiinijärjestelmän asentamiseen

    Moottorin hallinta - Plug and play with ECU Master

    ECU-masterin Plug and play -laatikon avulla on erittäin helppoa asentaa uusi ohjelmoitava moottoriohjain autoosi. PNP-laatikon hinta on erittäin alhainen, tarvitset ECU-pääohjaimen yhdessä PNP-laatikon kanssa - Mutta silti erittäin alhainen hinta.

    PNP 2JZ:lle - Plug and play -järjestelmä ECU Masterilta

    Ecu master - Säätimet ja erilaiset lisävarusteet

    Boost-säädin - Meillä on manuaaliset, elektroniset lisäpaineventtiilit, jotka voidaan liittää myös esim. ECU-masteriin

    Moottorin osien päivitys - Suorituskykyiset moottorin osat

    700+ tai jos haluat olla varma, että moottori käy paljon km. turbon tms. päivityksen jälkeen voit edullisesti vaihtaa JE-mäntiin, H-profiiliin kiertokangiin, vahvoihin ACL-laakereihin, ARP-pultteihin ja muihin kannen tiivisteisiin.

    Moottorin osat - Jos et löydä tarvitsemaasi, olet erittäin tervetullut ottamaan yhteyttä meihin.